Hoihoi, Zelf ben ik ReiKimaster en pas dagelijks ReiKi toe op mezelf en mijn buik en dus onze baby, ik slaap nog steeds heel erg goed en ervaar ondanks dat ik wegens hersenletsel lichamelijk beperkt ben nog geen extra klachten van de zwangerschap.. ben benieuwd wat jullie on (geboren) kleintjes ervaren van de reiki of wat jullie gevoel erbij is? Ik gebruik het dus dagelijks en ben heel benieuwd hoe hij straks als hij geboren is de energie ontvangt... word hij rustig en ontspannen ik ben benieuwd naar ervaringen van andere (aanstaande)moeders met reiki
M'n Ma die doet aan reiki maar ik persoonlijk wijgeren het pertinent om dat het mij een opgejaagd en onprettig gevoel geeft. Ik ben zelf wat gevoeliger voor het "paranormale" bij n gebrek aan n beter woord. En heb tot nu toe de deur goed dicht weten te houden. Maar elke x als ze me reiki gaf voelde ik de "deur" open gaan en dat is iets wat ik koste wat het kost wil voorkomen. Als de kleine man er is mag ze hem naar hartenlust reiki geven (tenzij hij laat merken het niet prettig te vinden) M'n vriend heeft van nature een goede energie Als de kleine man erg druk is dan legt hij z'n hand op m'n buik en is i gelijk weer rustig, Zonder uitzondering
Ik heb Reiki 1, maar doe er eigenlijk niet bewust wat mee. Ik gebruik het meer praktisch zeg maar. Dat ik mijn handen in mijn liezen leg als ik koude voeten heb in bed etc. Wel merk ik dat ik sinds ik zwanger ben bewust mijn handen op mijn buik heb liggen en het 'laat stromen'. Slapen doe ik altijd als een tierelier, maar of dat er mee te maken heeft weet ik niet.
Ik herken het ook hoor!! Ik bezocht eerst 2x per maand een avond maar wil nu niet meer dat meerdere hun handen opleggen vind het toch iets intiems tussen mij en de kleine, mijn partner heeft ook reiki 1en 2 en weet mij als ik een klein dipje heb gelijk te helpen zo fijn