Nu moet ik toch écht mijn frustratie kwijt!!!

Discussie in 'De lounge' gestart door butterfly1984, 4 jan 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. butterfly1984

butterfly1984 Niet meer actief

Ik zit me compleet op te vreten hier op de bank.:x

Wat een peeperdepeep achterbuurman hebben we toch.
    Wat een ongelooflijke eikel!!!!

Hij is een schuur aan het maken, waarom in deze tijd geen idee, maar goed dat terzijde.
    Hij gaat écht op de klootste tijden (voor onze dochter dan) aan het werk.
    Smorgens rond half 10 begint hij even en dan gaat onze dochter net naar bed.
    Daarna stopt hij even tegen een uur of 11 en om half 2 als beide kindjes naar bed gaan begint hij wéér!!!!
    Het zal puur toeval zijn, maar voor ons is het echt kut!!!!!

Hij doet elke dag maar zo'n klein stukje en elke dag rond dezelfde tijd, met als gevolg dat ze weinig slapen, soms helemaal niet.
    Het is zo'n teringherrie.

Bah!!! Laat ie dan wat eerder beginnen, minder sigaretjes roken in tussentijd en eens achter elkaar doorgaan. Dan schiet het tenminste eens op en zijn we van dat geouwehoer af!!! Bah!!

En is het hij niet die lawaai maakt dat is het wel die hond die ligt te janken in de morgen, middag, avond en nacht!

2. moonlight159

moonlight159 Fanatiek lid

20 mei 2008
    3.051
    1
    0
    In m'n huis
    Vervelend. Misschien kun je met hem praten?

Zo ging onze buurman vorige week om 1.00 uur 's nachts :( met een schop het ijs van de weg hakken. Ik ben toen naar beneden gegaan en heb hem vriendelijk gevraagd nog 5 uur te wachten, aangezien ik om kwart voor 6 weer uit mijn bed moest, om te werken. Volgens mij was het wel duidelijk. (wij hebben ook een beepbeepbeeep buurman)

3. Bubbel

Bubbel Niet meer actief

Ik hoop dat je het iig kwijt bent...;). Het lijkt me ontzettend vervelend als je zo'n last hebt van je buren.. Maar om eerlijk te zijn, de tijden die jouw buurman klust zouden voor ons prima zijn. Heeft hij zelf kleine kinderen? En anders een keertje overleggen, hij kan niet ruiken dat je er last van hebt..

4. Moonfairy

Moonfairy VIP lid

12 okt 2007
    6.168
    1
    0
    on the moon
    Gewoon aangeven dat jou kindjes op die tijden slapen.Misschien heeft hij er niet eens besef van?

Ik zou het ff even overleggen.

5. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Ik zou idd even op hem af stappen en aangeven dat je het vervelend vind dat hij precies op de tijden werkt dat je kids op bed liggen. misschien is hij zich er idd helemaal niet bewust van.

6. Caithlin79

Caithlin79 VIP lid

21 mei 2006
    6.208
    3
    38
    In principe mag hij dat gewoon doen, het is allemaal overdag op normale tijden.
    Heeft hij er weet van dat jouw dochter slaapt? Zo nee, dan kan hij er feitelijk ook niet veel aan doen. Misschien gewoon even (vriendelijk) vragen of hij een beetje rekening wil houden met de slaaptijden van je dochter, al is het alleen de ochtend óf de middag?

7. butterfly1984

Natuurlijk weet ik dat dit normale tijden zijn, maar als ik niet beter wist zou je denken dat hij een camera in ons huis heeft geplaatst, echt waar, precies wanneer ze op bed liggen is het feest, echt heel typisch.

Deze man ken ik voor de rest niet, niemand praat met ze en het ziet eruit als type "aso" of iemand die net uit de bak is ontsnapt.
    Geen fijne man om te zien.
    Nee, zou het niet durven om hem daarop aan te spreken.
    Als ze de mensen net zo behandelen als hun hond, kun je maar beter uit de buurt blijven.

sorry, moest toch echt even mijn frustratie delen, lucht wel ietsje op!:D

8. Caithlin79

Caithlin79 VIP lid

21 mei 2006
    6.208
    3
    38
    Ik herken het wel hoor. We hebben hier ook zo'n gepensioneerde man die graag klust (lees: de hele zomer in de weer is met een cirkelzaag ofzo???).
    Heel irritant met het middagslaapje indertijd en ook voor ons als we lekker in de tuin zaten.

9. consider

consider VIP lid

24 jan 2008
    14.037
    1.859
    113
    Provincie Groningen
    Uhmm tja ik vind er niks vreemds aan.
    Die man weet toch niks van de slaapjes van jullie kinderen af!
    Dus hoe kan hij hiermee rekening houden dan?

Zolang jij niet naar hem toestapt...dan gaat er niks veranderen hoor.
    Wie weet is het wel een aardige vent...niet gelijk op het uiterlijk gaan oordelen!

10. ikkelies10

ikkelies10 Fanatiek lid

31 jul 2007
    2.139
    0
    0
    thuiszorg
    noord-holland
    wij hebben hier ook zo'n vreselijke onderbuurman, wie volgends mij precies kan horen als de kids op bed liggen, want dan begint hij vaak met boren, en dan niet boren dat je denk dat hij echt bezig is, maar gewoon iedere x 1 sec..

verschil is dat wij er wel gewoon heen gaan,hoe ''gevaarlijk'' hij er ook uit mag zien..

11. Isademi

Isademi VIP lid

3 jun 2008
    11.327
    2
    0
    Thuisblijfmama
    Zuid Oost Brabant
    misschien kan je even vragen of hij bepaalde tijden een beetje rekening wilt houden ermee maar goed het zijn nogal wat tijden dat ie dan "niets" (of weinig) kan doen.

Onze buur heeft er ook een houtje van om bv na 10 uur savonds ineens te gaan klussen op zich slapen onze kids er wel doorheen (meestal) maar zoals pas is mijn man even gaan vragen waar ie mee bezig was (nog geeneens boos ofzo) maar hij vroeg of er wat naar beneden was gekomen (waarom zou je anders om 10 uur savonds bezig zijn) als het iets was wat perse meteen gemaakt had moeten worden had ie gewoon even geholpen, nu had ie zoiets van SHIT is het al zo laat? en maak ik zoveel herrie. Toen is ie gestopt en de volgende dag weer verder gegaan.. Kan prima over gesproken worden toch?

12. butterfly1984

Ik zeg toch niet dat het vreemd is?:(
    Wou even mijn frustratie kwijt zoals de titel al zegt.
    Zit hier zoals ik al eerder zei alleen op de bank en vreet me dan totaal op, omdat het voor de zoveelste keer is.
    Zoals ik ook al zei zijn het echt wel normale tijden, maar voor ons dus niet, vandaar mijn frustratie, snappie?;)

13. babyhope

babyhope VIP lid

23 jun 2009
    16.199
    1.082
    113
    Vrouw
    Mama
    somewhere
    ja het kan voor jou dan niet de normale tijden zijn meissie maar die man heeft mischien anders wel geen tijd om het te doen..
    en kindjes slapen er meestal wel doorheen toch??
    of je legt ze op de andere kamer voor eenkeertje..

ik snap je wel heel goed dat het frustrerend kan zijn maar je kan er niks aan doen...

14. mirell

mirell VIP lid

17 jul 2007
    15.021
    1
    0
    in een hele leuke winkel de xenos
    ik woon in julianadorp aan zee
    ben blij dat min meissie door geluid heen slaapt
    ik stofzuig zelfs als ze op bed ligt de bovenverdieping
    dat schijnt heel goed te zijn en zijn ze niet om de haverklap wakker.

voorderest zou ik niet voor 10 uur savonds iemand aanspreken op geluid
    of het moet echt abnormaal geluid zijn.

15. Rica

Rica VIP lid

16 mei 2008
    7.521
    105
    63
    Vrouw
    Mama en meer
    Boven de ijssel
    lastig maar het zijn geen hele rare tijden... gaat hij andere tijden bezig krijgt hij wel het één en ander op zn dak...

misschien hem even aanspreken? wie weet wil hij wel een oplossing vinden, bijv harder werken!! :D
    ik zou hem gewoon even aanspreken...ookal hee ft hij zo;n uiterlijk wil nog niet zeggen dat het ook echt een aso is.
    zou toch een gokje wagen, tenzij de schuur bijna af is :)

Deel Deze Pagina