Hai, Wij krijgen een meisje. Andere dochter heet Floor. Nu hebben wij Fien op ons lijstje. Nu de vraag: Teveel jut en juul of juist leuk?
Nee, niet leuk. Fiene vind ik dan al veel beter passen, al zou ik sowieso niet voor 2 keer dezelfde voorletter gaan.
Kan prima samen. De enige overeenkomst tussen de 2 namen is de beginletter & het feit dat ze 1 lettergreep hebben. De andere letters en de klank vind ik verschillend genoeg om niet Jut & Jul te zijn.
Enige overeenkomst is de beginletter en beide 1 lettergreep, vind het prima kunnen en zelfs wel leuk samen. Fiene vind ik wel leuker en dat scheelt weer een overeenkomst.
Ik vind het ook kunnen hoor! Fiene vind ik ook leuker zoals eerder gezegd maar ik vind Fien ook goed bij Floor passen
Leuk samen. En vind fien leuker bij fluor dan fiene juist omdat beide 1 lettergreep lekkerder klinkt samen!
Op de een of andere manier vind ik Fien er helemaal niet leuk bij en Fiene juist wel. Zit um denk ik in aantal lettergrepen. Feline ook leuk!
Kan prima! Zou wel voor een tweede naam kiezen, zodat de post op verschillende initialen binnenkomt later!
Volgens mij kan het prima! Vind Fiene trouwens wel wat leuker omdat ik met de naam Fien steeds aan een eend moet denken? Geen idee waarom haha