Ons lijstje tot nu toe James Jack Jax Sion Abel Ravi We houden van namen die je niet zoveel hoort en in dit lijstje zit geen naam tussen waarvan ik echt dat JAAA gevoel heb. Hopelijk hebben jullie nog ideeën en welke vinden jullie anders het mooiste van dit lijstje? Heel frusterend, ik wil een naam voor ons hummeltje!
Zijn jullie van de engelstalige namen? En juist lief of stoer? Vind de meesten van t rijtje wel stoer, maar Abel juist weer lief. Vind van het rijtje Abel en Jack het leukst. Voor engelstalige namen zijn Logan, Alex, Oscar misschien ook wel leuk.
Brent Cas Dex Dion Duuc, Duuk Dave Dani Ezra Evan Enzo Ivan Jim Kick Lex Mason Misha, Micha Mick Mika Milo Nilo, Nino Nolan, Novan Owen Revi Roan Seth Stan, Sten Sil Vigo Xavi
Nee we zijn niet perse van de Engelstalige namen maar die zijn vaak stoer en daar gaat onze voorkeur wel naar uit!
Sten, Kian, Taco, Jim, Noud, Dion, Rocco, Olaf, Mats, Roy, Cas, Zeno, Mika, Nimm, Ben, Troy, Mink, Lex, Pelle, Tuur, Niek, Flyn, Manu, Tijn, Alec, Jace, Leon, Quin, Faas, Seb, Luc Zoiets??
Jax ! is 1 van mn favorieten die stond hier op de lijst maar we wilden geen naam met een J. Abel is ook een top 3 kanshebber! 😁 Maar vind ik minder stoer. Is liever. Mason vind ik de bomb ! Mijn nr 1 dacht manlief alleen anders over haha Opties: Dean Shawn Zion Eli / ely Liam Ian Boaz
Jack was mijn favoriet! Alleen mijn man vond het niks.... Nu heet onze zoon Mika... verder vind ik Lev, Elias en Evan ook heel mooi.. Nu krijgen we nog een zoontje en die gaat Jonah heten omdat mijn man mijn top 3 namen echt helemaal niets vind
Van je lijstje vind ik Abel heel leuk. Alleen toevallig loopt er op school al een Abeltje rond..plus..we krijgen een meisje. Maar hij blijft leuk. Zelf hebben we een zoon die M.ees heet..was best onbekend toen we hem kozen bijna 5 jaar geleden..maar nu hoor je hem veel meer. Onze jongste heet P.elle. Datis echt een leuke unieke naam. Weer eens wat anders dan Jelle Melle en Nelle. Alleen begreep ik laatst dat er nu een naamgenoot in GTST rondloopt? Jammer bijna..hihi..want nu wordt de naam wat bekender.
Bedankt meiden. Ook voor jullie andere suggesties! Zitten wel een paar namen tussen die ik mooi vind maar mijn man weer niet haha. Veel vinden Abel mooi dus misschien moeten we dat nog overwegen. Ik vind Abel alleen niet echt stoer en dat wil ik wel eigenlijk haha.