Reiniging na toiletbezoek?

Discussie in 'De lounge' gestart door MommyA, 10 jul 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ranja

Ranja Actief lid

11 aug 2009
    110
    0
    0
    NULL
    NULL
    lovewinnie, het gaat over reiniging van je onderste, niet van de pot ;)

2. sydneys

sydneys Niet meer actief

@ lovewinnie dit topic gaat over de reiniging van je gat whaha

3. marlies85

marlies85 Niet meer actief

Als we nu toch zo heerlijk schaamteloos bezig zijn....Als je flink aan de race bent staat op den duur je gat in brand.

Had een paar maanden terug dat ik moest laxeren voor een darmonderzoek...dacht bij mezelf dat gebruik ik vochtige pleepapier dat doet niet zo zeer...FOUT...dacht dat m'n reet eraf fikte :$

Iemand daar nog suggesties voor?

4. sydneys

sydneys Niet meer actief

geen doekjes met alcohol gebruiken?

5. Umm85

Umm85 VIP lid

17 jun 2007
    26.310
    248
    63
    Vrouw
    huismama, doktersassistente
    Turkije
    spoelen met water?

6. Rica

Rica VIP lid

16 mei 2008
    7.521
    105
    63
    Vrouw
    Mama en meer
    Boven de ijssel
    sjonge jonge jonge waar gaat het over zeg..
    Wat als er geen kraan is en je moet, nou dan sta je mooi te poepen :)...Maar als het goed is was/douche jij je ook dagelijks dus tja... (k heb trouwens altijd die vochtige edit papiertjes aan een zuignapje hangen, vaak zijn die een euro, goed voor de aambeien, lekker zacht :D Maar als het er niet is veeg ik mijn poepertje gewoon zo af hoor, BAH!

Ik heb altijd mijn chilly bij mij!! :p

7. En waarom? D'r horen geen bacteriën op je kont te zitten. Als je normaal poept valt er ook niks uit te smeren dus ik snap het niet.. ik zie echt niet in waarom vochtig toiletpapier hygiënischer is. Volgens mij is dat ook niet bewezen.

8. Charise

Charise VIP lid

9 nov 2011
    5.664
    5
    38
    Zwanger zijn van een prachtig meisje!
    Zuid-Holland
    Ik doe het altijd met droog toiletpapier.
    En af en toe eens met een vochtig doekje.
    Ik ben altijd goed schoon, nooit remsporen en ik veeg net zo lang door tot er niets meer aan het papiertje zit. ;)

Als je reinigt met water (heb ik nog nooit gedaan), hoe doe je dat dan? Je zet gewoon een fles of kannetje aan je bilnaad en giet je dat al zittend leeg??
    Maar dan is het toch nog niet schoon? En dan daarna met toiletpapier ofzo?
    Gaat er nooit water naast dan ofzo? Of dat het langs je benen loopt en onder de wcbril? Haha ja sorry hoor, maar vraag me gewoon af hoe het gaat. :p

9. Even de uitleg van Umm teruglezen!!

10. Marnatman

Marnatman Fanatiek lid

17 jun 2010
    2.382
    206
    63
    Man
    Bedrijfsleider
    In Grunn
    Ik veeg alleen met wc papier.
    Die vochtige doekjes vind ik niks. Veel te dun met als gevolg als je daarmee veegt dat je er met je vinger een gat in prikt. En dan zit je lekker met je vingers..... nou ja beeld maar in.

11. Lucia

Lucia VIP lid

6 sep 2005
    12.287
    6
    38
    Thuishulp
    België
    Whahaha lach me slap hier! :D

12. dirksmama

dirksmama VIP lid

29 aug 2007
    22.170
    34
    48
    mens
    Meestal in de wolken
    Weet je wat pas echt vies is? Tampons, ben blij dat er maandverband bestaat...

13. dirksmama

dirksmama VIP lid

29 aug 2007
    22.170
    34
    48
    mens
    Meestal in de wolken

Nee, ook die 'speciale' doekjes zorgen voor enorme verstoppingen in het riool. In andere landen waar mensen septic tanks hebben ligt het anders, maar de rioolbedrijven in Nederland zijn niet blij als je je vochtige lapjes doorspoelt.

14. HabibiAna

HabibiAna Fanatiek lid

24 nov 2008
    2.635
    0
    0
    Haha kan, of jouw kont is die viezigheid gewend en jeukt daarom niet (meer).
    Maar even serieus met een droog papiertje krijg je hetcht niet schoon hoor. Veeg maar eens een paaruur later af met een papiertje er komt dan zeker nog wat viezigheid vanaf.

15. SyrianBeauty

SyrianBeauty Fanatiek lid

28 nov 2007
    2.362
    0
    36
    Vrouw
    Huisvrouw/Mama Zijn!
    Omgeving Rotterdam

Als ik het niet met water kon schoonmaken krijg ik ook jeuk, vooral aan de voorkant, voel me dan ook vies :):(

16. Triskele

Triskele Niet meer actief

Is het niet handiger voor sommige mensen om gewoon een bidet in te laten bouwen ipv kannetjes e.d. lijkt mij heel wat handiger e.d.

17. HabibiAna

HabibiAna Fanatiek lid

24 nov 2008
    2.635
    0
    0
    Haha ik van achteren juist hahaha wat een praatjes he:p

@triskele; dat hebben de meeste mensen die ik ken ook. WIjzelf ook. Is veel handiger dan gieters etc. HOef je zelf niet te mikken en je hebt je handen vrij :D

18. Umm85

Umm85 VIP lid

17 jun 2007
    26.310
    248
    63
    Vrouw
    huismama, doktersassistente
    Turkije
    Hier ook een straaltje

19. sprits

sprits Fanatiek lid

21 feb 2011
    3.917
    376
    83
    Nou ik gebruik wel vochtig toiletpapier, na het gewone papier, gewoon ff lekker voor een frisse afsluiting van toiletbezoek.

20. A2CA

A2CA Niet meer actief

Voor mijn gevoel moet ik douche anders voel ik me vies, wil niet zeggen dat ik andere vies vind, soms moet ik ook meerdere keren per dag, dan doe ik daarna de douche aan spring eronder inzepen afspoelen klaar, 2 minuten ben ik klaar.

Deel Deze Pagina