Als we nu toch zo heerlijk schaamteloos bezig zijn....Als je flink aan de race bent staat op den duur je gat in brand. Had een paar maanden terug dat ik moest laxeren voor een darmonderzoek...dacht bij mezelf dat gebruik ik vochtige pleepapier dat doet niet zo zeer...FOUT...dacht dat m'n reet eraf fikte Iemand daar nog suggesties voor?
sjonge jonge jonge waar gaat het over zeg.. Wat als er geen kraan is en je moet, nou dan sta je mooi te poepen ...Maar als het goed is was/douche jij je ook dagelijks dus tja... (k heb trouwens altijd die vochtige edit papiertjes aan een zuignapje hangen, vaak zijn die een euro, goed voor de aambeien, lekker zacht Maar als het er niet is veeg ik mijn poepertje gewoon zo af hoor, BAH! Ik heb altijd mijn chilly bij mij!!
En waarom? D'r horen geen bacteriën op je kont te zitten. Als je normaal poept valt er ook niks uit te smeren dus ik snap het niet.. ik zie echt niet in waarom vochtig toiletpapier hygiënischer is. Volgens mij is dat ook niet bewezen.
Ik doe het altijd met droog toiletpapier. En af en toe eens met een vochtig doekje. Ik ben altijd goed schoon, nooit remsporen en ik veeg net zo lang door tot er niets meer aan het papiertje zit. Als je reinigt met water (heb ik nog nooit gedaan), hoe doe je dat dan? Je zet gewoon een fles of kannetje aan je bilnaad en giet je dat al zittend leeg?? Maar dan is het toch nog niet schoon? En dan daarna met toiletpapier ofzo? Gaat er nooit water naast dan ofzo? Of dat het langs je benen loopt en onder de wcbril? Haha ja sorry hoor, maar vraag me gewoon af hoe het gaat.
Ik veeg alleen met wc papier. Die vochtige doekjes vind ik niks. Veel te dun met als gevolg als je daarmee veegt dat je er met je vinger een gat in prikt. En dan zit je lekker met je vingers..... nou ja beeld maar in.
Nee, ook die 'speciale' doekjes zorgen voor enorme verstoppingen in het riool. In andere landen waar mensen septic tanks hebben ligt het anders, maar de rioolbedrijven in Nederland zijn niet blij als je je vochtige lapjes doorspoelt.
Haha kan, of jouw kont is die viezigheid gewend en jeukt daarom niet (meer). Maar even serieus met een droog papiertje krijg je hetcht niet schoon hoor. Veeg maar eens een paaruur later af met een papiertje er komt dan zeker nog wat viezigheid vanaf.
Als ik het niet met water kon schoonmaken krijg ik ook jeuk, vooral aan de voorkant, voel me dan ook vies
Is het niet handiger voor sommige mensen om gewoon een bidet in te laten bouwen ipv kannetjes e.d. lijkt mij heel wat handiger e.d.
Haha ik van achteren juist hahaha wat een praatjes he @triskele; dat hebben de meeste mensen die ik ken ook. WIjzelf ook. Is veel handiger dan gieters etc. HOef je zelf niet te mikken en je hebt je handen vrij
Nou ik gebruik wel vochtig toiletpapier, na het gewone papier, gewoon ff lekker voor een frisse afsluiting van toiletbezoek.
Voor mijn gevoel moet ik douche anders voel ik me vies, wil niet zeggen dat ik andere vies vind, soms moet ik ook meerdere keren per dag, dan doe ik daarna de douche aan spring eronder inzepen afspoelen klaar, 2 minuten ben ik klaar.