Voor de duidelijkheid er valt niet veel te vegen met normale poep. Er hoort niks te blijven plakken! Als ik de eerste keer veeg zit er al niks en als ik een paar uur later veeg zit er dus ook niks.. Misschien a little bit too much information maar dat is wel hoe het hoort te zijn. Anders is er te weinig vet en/of water opgenomen.
Wij hebben in het toilet standaard gewoon wc papier, en vochtig toiletpapier. Eerst met de vochtige en daarna met de 'droge'.
Dat kannetje water krijg ik maar niet uit mijn hoofd, nog nooit gehoord ook. Lijkt me erg a-sexy als mijn man dat zou doen, en ik snap niet precies wat je er nu mee schoon krijgt, of gebruikt hij dan ook washandjes? Hier gewoon wcpapier, kwestie van goed vegen.
Kreeg vanmorgen een superaanbieding in m'n inbox! Multifunctioneel sproeien reinigingssysteem50% - Marktplaats Aanbieding
Nouja, er zijn een heleboel mensen die daar anders over denken.. Ik kan me er niets bij voorstellen, maar goed
Dit. Hier plakt eigenlijk ook nooit wat. Wc-papiertje is dan meer bedoeld om te checken dat er idd niets zit. En dat gaat daarna, als het goed is, gewoon schoon de plee in.
Nou hier is het echt niet 365 dagen in het jaar een vaste drol.. van sluizen open en sluizen dicht alsof er niks gebeurd is.
Met een kannetje of handdouche kun je veel gerichter schoonmaken als met een bidet, vind ik. Bidet wordt vaak zo'n hopeloos gekledder.
Probeer dan eens een mooncup, gebruik ik al jaren: is stukker schoner en frisser dan proppen in of tegen je onderste delen.
Klopt, als je gezond bent en gezond eet dan blijft er weinig plakken en valt er ook weinig te persen.
hier gaan er wekelijks heeeeeel wat rollen doorheen aangezien ik een darmprobleem heb. En ik controleer me papiertje altijd dus pas als ie wit is dan stop ik met vegen. Maar snap je wel hoor want het liefst zou ik er daarna gaan douchen hahaha