Reiniging na toiletbezoek?

Discussie in 'De lounge' gestart door MommyA, 10 jul 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MommyA

MommyA Fanatiek lid

11 okt 2010
    1.016
    0
    36
    Heeft niks met smetvrees te maken hoor. Ik vind alleen droog papier niet voldoende als reiniging. Ik vind het niet fris en voel me dan ook niet fris.

2. MommyA

MommyA Fanatiek lid

11 okt 2010
    1.016
    0
    36
    Ja en ik denk dat je daarna gelijk door zou kunnen naar de huisarts voor een of andere heftige reactie daarzo :D Hahaha.

3. HuiBooBee

HuiBooBee Fanatiek lid

1 feb 2011
    4.355
    72
    48
    Ik gebruik alleen bij buikgriepachtige perikelen vochtige doekjes.
    Anders gewoon normale droge wc papier.
    Handen was ik met dettol.

4. Trees

Trees Niet meer actief

Eindelijk begrijp ik de functie van de tuinslang naast het toilet in sommige landen. Ik heb er in Maleisie ooit een keer mijn haren meegewassen (de douche deed het niet ;)).

Ik begrijp dat deze slang bedoeld was om mijn kont te wassen :$. Jammer een gemiste kans....

5. Cynnie1984

Cynnie1984 VIP lid

25 feb 2009
    6.014
    141
    63
    R'dam
    Gewoon WC papiertje net zo lang vegen totdat er geen bruin meer op zit dan is me anus van zijn anusresten af...

Ojah ik doe dat altijd zittend me zusje doe altijd staand afvegen ook als ze geplast heeft vind ik echt raar :)

6. Esmaralda

Esmaralda Fanatiek lid

8 nov 2009
    4.023
    10
    38
    Vrouw
    Somewhere
    Hier op Indonesische manier (tja ben zo opgevoed) met een bottle tjebok.

Dat is gewoon een simpele glazen fles met kraanwater, daarmee maak je je papiertje nat en gooi je over je derrière :p om te spoelen. Ik weet niet beter.
    Vriendjes vroegen vroeger altijd waarom staat er een fles water in de wc haha, mijn vader zei altijd heel droog, omdat ik dorst krijg van het poepen hahaha

7. Saja87

Saja87 Niet meer actief

Hier ook hoor!

En ik kreeg die vraag ook altijd whahahahaha

8. Cynnie1984

Cynnie1984 VIP lid

25 feb 2009
    6.014
    141
    63
    R'dam
    whahaha mijn schoonmoeder heeft dat ook is ook indonesisch dus ik vroeg dat ook toen zei ze dat is de bottletjebok :) ?? wist ik het nog niet.....

Me vriend heeft dat trouwens niet overgenomen die veegt ook net zolang tot er geen bruin meer op het papiertje komt ;)

9. Fashion88

Fashion88 Actief lid

19 mrt 2009
    345
    0
    0
    Ik moet zeggen dat ik het juist apart vind met een kraantje te reinigen, nooit gedaan in ieder geval en volgens mij nooit ergens gezien.

10. SushiLover123

SushiLover123 VIP lid

22 jul 2008
    18.631
    31
    48
    Kan ik heel makkelijk in zijn...
    Thuis ga ik het liefst boven voor een grote boodschap. Daar ligt vochtig toiletpapier. Het komt niet vaak voor dat ik 'plakpoep' heb, maar in zo'n geval gebruik ik vochtig papier.

Mijn man was zich in die gevallen even.

Maar ben ik ergens anders en heb ik toevallig plakpoep (komt echt niet vaak voor), dan veeg ik altijd gewoon net zo lang tot ik geen afdruk meer op het papiertje zie staan. Als het echt erg is en er is een fonteintje in het toilet zelf, dan maak ik een stukje papier een beetje vochtig.

Maar het is nog nooit voorgekomen, dat ik het niet gewoon schoongeveegd kreeg, ook niet met enkel droog toiletpapier.

11. Zinaa

Zinaa Fanatiek lid

28 mei 2010
    3.719
    22
    38
    Volgens mij gebruikt iedereen die ook zulke ENORME aambeien heeft gekregen na de bevalling, vochtig toiletpapier :D. Droog schurend papier is sindsdien geen optie meer...

12. Smile

Smile Fanatiek lid

11 sep 2008
    4.358
    0
    0
    Kippiekip....die reacties van jou zijn echt om te lachen, wahahaha.

N.a.v. al die topics over schone handdoeken, aantal keren douchen, billen schoonmaken etc....begin ik me echt af te vragen wat de meesten mensen na de seks doen? Ik bedoel...over onfrisse lichaamssappen gesproken. Gaat iedereen daarna ook uitgebreid onder de douche????

Maare..ik houd het gewoon bij een toiletpapiertje...vies he ;) (En gebruik mn handdoek zeker 2 keer, vergeet mn handen ook wel eens te wassen voor het eten...enz)

En wat betreft dat kannetje water in de wc....bedankt voor de tip...nu weet ik dat die er niet staat om je dorst mee te lessen:p

13. Cynnie1984

Cynnie1984 VIP lid

25 feb 2009
    6.014
    141
    63
    R'dam
    En als je niet goed geveegd heb krijg je kontjeuk...dan ga je terug naar de plee om de anusresten even te verwijderen...niet krabben want dan krijg je anusrestensporen in je onderbroek

14. sydneys

sydneys Niet meer actief

Misschien nieuw topic maken, was jij je onmiddellijk uitgebreid na elke vorm van seks, ofwel: vermijd je seks omdat het vies is? Haha

15. SushiLover123

SushiLover123 VIP lid

22 jul 2008
    18.631
    31
    48
    Ik moet trouwens ook even vertellen, dat ik ooit iemand gekend heb, die op de camping niet de rol wc papier meenam, maar maar DRIE velletjes en een grote boodschap moest doen. En nee, die waste ook niet met water of iets anders achteraf...

Ik gebruik sowieso een ander papiertje voor de voorkant en de achterkant.

16. Cynnie1984

Cynnie1984 VIP lid

25 feb 2009
    6.014
    141
    63
    R'dam

17. MommyA

MommyA Fanatiek lid

11 okt 2010
    1.016
    0
    36
    Ieww zat net aan een boterham *kots* haha. Waarom dan niet gewoon gelijk reinigen met een vochtig billendoekje. Hoef je ook niet lang na te vegen met droog papier en weet je zeker dat het schoon is daar. Ook geen last van jeuk nadien of wat dan ook.

18. Chaii

Chaii Niet meer actief

:$ Hahahaha... :D

19. Cynnie1984

Cynnie1984 VIP lid

25 feb 2009
    6.014
    141
    63
    R'dam
    omdat ik dat natte niet zo fijn vind...

20. Umm85

Umm85 VIP lid

17 jun 2007
    26.310
    248
    63
    Vrouw
    huismama, doktersassistente
    Turkije
    Haha mijn opa en oma hadden toen ze in nederland kwamen een werkster. Kwam ze een keer naar mijn oma: ik denk dat uw man een drankprobleem heeft want hij gaat altijd met en glazen fles naar het toilet haha.

Na de seks altijd douchen trouwens.

Deel Deze Pagina