Hier ook met water, we hebben zo'n wcbril gekocht. Ik vind dat gewoon veel hygiënischer. Stel je voor, je valt met je hand in de hondenpoep, dan veeg je het er toch ook niet alleen af? Dan was je de boel toch even? Nou, zo denk ik ook over mijn kont. Gewoon even wassen. Kinderen doen dat trouwens ook. En nee, we zijn geen moslims, Indonesisch of i.d.
Oh, ik krijg nu echt het beeld van die vriendinnetjes die echt denken dat de fles voor de dorst is en dan zelf ook een slokje nemen..... brrrr.....
maar je kont is geen hand.... maar zon waterspuit wc hebben ze hier op het werk...ik dacht kom laat ik het eens proberen...man schok me rot! en het was ook nog eens mis recht in me vagina whahaha
Idem, zo denk ik er ook over. Je kan het dan wel droog/weg vegen met papier, maar hygiënisch schoon is het niet.
zal de volgende keer de hoge druk spuit na en wc bezoek er op gooien, als het dan nog niet schoon is weet ik het ook niet meer hoor
Nee, maar ik vind het beide niet prettig om het alleen af te vegen. Hahaha ja je moet wel mikken, mijn man was al bang dat ik de hele dag op de wc zou zitten
Denk dat het vooral voor vrouwen erg slecht is om niet even te wassen na het poepen. Omdat die bacterieen in je onderbroek gaan zitten opweg naar je poesminoes en dan krijg je schimmels enzo..
nee hoor hier gewoon droog. tis slecht voor het milieu die doekjes en zonder word je net zo schoon. gewoon door vegen tot je niet meer ziet. en anders nog iets harder vegen. en veeg je nog harder hoef je je gelijk niet meet te ontharen daar.