Hier ook niet mijn smaak, maar dat is je vraag niet. Dan zou mijn voorkeur toch zijn Louwrens. Dus wel anders geschreven.
Laurens vind ik leuk en Reinout ook. Moet wel zeggen dat ik bepaalde verwachtingen bij deze namen heb. Als jullie hockeytypes zijn, vind ik het prima kunnen maar bij geblondeerde met goudbehangen types vind ik het niet passen. Snap je wat ik bedoel? Reinier vind ik gruwelijk.
Bedankt allemaal voor de reacties!! Ik heb natuurlijk het meest aan reacties van mensen met dezelfde smaak. We houden wel van klassieke " hockeynamen". Laurens staat volgens jullie op nummer 1. Bij mij eigenlijk ook, maar bij mijn man niet.
Ik hou op zich ook wel een beetje van hockeynamen, maar deze 3 vind ik dan weer een beetje te kakkineus. Als ik moet kiezen zou ik voor Reinout gaan, dat heeft nog een beetje een historisch tintje (en daar hou ik dan dus weer erg van).
Zeker Laurens! Mijn beste vriend heet Laurence, dus heb goede associaties met die naam. Vind t ook leuk voor zowel een kindje als een volwassen man. Reinout vind ik vreselijk. Reinier mwah, dan liever Rogier.
Reinier! Alleen omdat ik een enorme slijmbal ken die zo heet... Echt z'n irritante kakker met half lang haar en een enorme paarde bek! lol, dat waren mijn hormonen... excuus.