Hallo, Iemand ervaring? Ik heb sinds deze week continu hevige rugpijn scheuten. Meestal begint het onder in de rug (midden) en straalt uit naar of mijn benen of naar boven. Het is bijna niet te houden en wordt er helemaal naar en duizelig van.... Pff... laaste loodjes wegen het zwaarst zeggen ze maar dat klopt echt bij mij heb tot 30 weken bijna geen klachten gehad maar nu begint alles. In bad gaan helpt even maar ja kan moeilijk 24 uur per dan in bad liggen haha Herkent ieimand dit of heeft er iemand tips. Ik wil niet elke dag paracetamol gaan slikken.....
Hey smokey, wat ontzettend vervelend! Paracetamol helpt ook niet wat het zijn waarschijnlijk je spieren, en paracetamol zijn geen spierverslappers....waarom informeer je niet naar een zwangerschaps masseur? Die hebben tafels waarop ze je masseren met een " gat" voor je buik, kan misschien helpen! Sterkte!
Héél herkenbaar! Ik heb tot 34 weken bijna geen klachten gehad. Maar toen begon mijn rug ook verschrikkelijk veel pijn te doen. Ik geraakte zelfs de zetel niet uit zonder hulp! Nu gaat het weeral wat beter, maar het is echt met ups en downs. De ene dag heb ik meer last dan de andere. Ik heb gemerkt dat het met rusten beter gaat (niet helemaal over, maar beter). Dus als het gaat probeer rustig aan te doen!