Vandaag lag mijn hummeltje even in het campingbedje (even opgezet om te kijken welke lakentjes het beste passen). En ze was nog zo innieminnie in dat ding Voor onze dochters moeten we al zoveel meenemen in de auto, dus ineens bedacht ik me dat het campingbedje eigenlijk niet echt nodig is. Ze kan ook in de reiswieg van de wandelwagen slapen. Of op een matras op de grond (er is een 1 persoons bed over in het huisje), met lakentje erover... Ik neem dan misschien wel liever haar wipstoeltje mee, daar is dan weer ruimte voor. Wat vinden jullie? p.s. we vertrekken vrijdag al en rijden in 2 dagen naar Spanje voor een vakantie van 2 weken.
Ik zou ook het wipstoeltje meenemen en het campingbedje thuislaten. Als ze al plaats heeft om te slapen is dat niet nodig.
Ik zou het campingbedje wel meenemen, de matrasjes van een kinderwagen zijn niet zo dik. En je kunt het campingbedje ook als box gebruiken, lekker buiten.
zou haar niet op een 1 p matras laten slapen stel ze rolt om en rolt eraf en dan? evt het bedje achter de voorstoel op d egrond leggen....of evt daar huren? en dan vanuit hier alleen het losse matras van het campingbedje meenemen, dus die dikke die je los kan kopen... en net zoals Mensi zegt als box gebruiken altijd handig als ze ff haar eigenplekje heeft prettige vakantie