Moet even mijn enthousiasme kwijt hoor Ik krijg dus wel eens mailtjes van Inpakken en wegwezen. Die komen vaak met leuke aanbiedingen qua vakantie's. Nu hadden ze vandaag een hele leuke aanbieding. Voor 0 euro een midweek naar Weerterbergen (een 5 sterren vakantiepark) in een 6 pers. bungalow op 21 januari. Geen addertjes onder het gras. Betaal alleen 1 malig reserverings kosten en toeristen belasting. En een 1 malige borg van 65 euro die ik na de vakantie weer terug gestort krijg. Het eenige was dat de vakantie alleen te boeken was vandaag om precies 14:00 Lag een paar minuten voor 2 de site plat. Heb tot half 3 gwacht en kon toen weer op de site. En ja hoor....voor dat ik het wist had ik geboekt voor 6 personen En ik ben er door! Ik ga 21 januari een midweek op vakantie joehoeeee Word mijn eerste vakantie met me gezin. Heb nog nooit wat gewonnen in mijn leven en ben zoooooo blij. Ze hadden 100 van deze aanbiedingen...en binnen 2 tellen was alles volgeboekt! Kan er nog niet helemaal bij dat ik dit gewonnen heb. Sorry hoor....moest het echt even kwijt hihihi Liefs een hele gelukkige mama
Hartstikke leuk! Ik woon daar (heb daar ook gewerkt als bijbaantje toen ik jong was), dus als je nog tips wilt, laat maar weten, dan stuur ik je een PB
Hoi Linda, wat een leuke prijs, gefeliciteerd zeg Heerlijk dat je, áls je dan wat wint, ook meteen iets geweldigs wint! Geniet er lekker van met je gezin!
ah wat leuk! Ik kreeg die mail net pas binnen heeft dus ook geen zin meer om te reageren! Ik wens je heel veel plezier!
ik zag het inderdaad ook...je kan alleen nog boeken voor 14 januari Dus euhhh.,...wie nog snel goedkoop op vakantie wil zou ik zeggen...boek nu! haha Ik ben er iig heel blij mee
hahaha dat is toevallig! precies dat park hebben wij voor een maand terug een vakantie naartoe gewonnen...opzich leuk maar t huisje wat ze beloofd hadden hebben wij niet gekregen.. overigens hadden wij m niet via inpakken en wegwezen maar via zon andere site waar ze vakanties veilen.. veel plezier iig!~ het is een erg mooi park! liefs marieke
Euh...mocht je nou geen vrij kunnen krijgen of niet kunnen door omstandigheden.... 06-12345678 :-D PB mag ook Elmo *geniet van jullie welverdiende vakantie, iedereen kan wel zo'n gratis midweekje gebruiken*
hey meid, wat gaaf zeg! Van harte gefeliciteerd! Wil je mij laten weten hoe het was als je terug bent? Ik ga namelijk met mijn gezinnetje 18 feb naar precies hetzelfde vakantiepark, ook een midweekje...! Bij ons is het alleen niet gratis, moest 79 euro betalen, nog niet duur! heb er ook onwijs veel zin in! Geniet ervan! Liefs Kiss