Ik zoek een isoleer kan/beker om bv thee of koffie in mee te nemen, max250 ml. Een kleine dus. Het moet dus een deksel hebben en een kleine opening om uit te drinken. Ik kom na googlen echter niet verder dan die met een inhoud van 400 ml tot een liter. Iemand in het bezit ervan die me een winkel of site kan aanraden?
Mijn man heeft er 1 van de douwe egberts. Word elke dag gebruikt en hij is er na een jaar nog steeds erg blij mee.
Of even kijken naar de merken "keep cup" en bodum. Keepcup is geen echte thermosbeker maar houdt wel langer de warmte vast dan normale bekers. Maar.... Daardoor is hij wel een stuk kleiner. En die bodum bekers zijn gewoon goed. Maar dubbelwandig dus automatisch stuk groter meteen.
Wat super zo snel reacties! En die van marskramer lijkt er indd erg op. Ga gauw even langs om ook even in het echt te zien. De inhoud is in elk geval helemaal goed. Bedankt allemaal voor het mee denken/zoeken.
Waar zal ik nu beginnen haha. Zoveel goede tips. Strbuck en douwe egberts houders, wat kosten die ongeveer?
Bekers van Contigo zijn mooi en heeeeel fijn!! Ik heb er drie! De West Loop bijvoorbeeld contigo-shop.nl; gebruiksvriendelijke waterflessen, koffiebekers en kinderbekers. Travel Mugs - Water Bottles - Kids Cups - Coffee Mugs - Contigo - Contigo Europe Deze is 300 ml Travel Mugs - Water Bottles - Kids Cups - Coffee Mugs - Contigo - Contigo Europe Keep cup is niks, daar heb ik me ooit verbrand, helemaal niet lekvrij.
Of de Morgan, die is redelijk betaalbaar, goed voor twee kopjes koffie Contigo koffiebeker MORGAN ocean ook met de het Autoseal systeem
Ik denk dat ik die Morgan ook bestel. Die heb ik nog niet en ideaal voor in de auto, lijkt me. Èn een REDdot award, daar ben ik altijd een beetje gevoelig voor. Nu de kleur nog