Iemand een tip waar je houten letters kan kopen in de winkel? Of via een webwinkel (met goede ervaring)? Hebben jullie trouwens ook nog een idee hoe je deze het beste kan ophangen aan de muur zonder het behang te beschadigen en geen gaatjes te hoeven boren? Of kan het echt alleen op deze manieren?
Ik heb piepschuimletters gebruikt ook i.v.m het niet willen boren aangezien we stucwerk hebben. Zit nu vast met dubbelzijdig tape, en houd nu al 2 maanden Home - Piepschuimletters Ik heb de onze gewoon roze geverfd, maar op hun site kun je nog veel meer leuke dingen zien ter inspiratie. Oja, en het is ook nog eens goedkoper dan hout
Karwei Ophangen misschien van die plakstrips van Tesa? Maar ligt aan de ondergrond en natuurlijk ook aan de grote van de letters. Die van de Karwei kun je zo wel ophangen aan een gladde muur.
Hier ook houten letters, via houtenlabel.nl, erg goede service en niet duur! Ik ga de letters als de kleine geboren is (we weten nu nog niet wat het wordt) opplakken met behulp van de tesa powerstrips, dat moet goed gaan volgens mij. Succes met uitkiezen!
Hier hebben ze ze ook gewoon bij de Prenatal. En ik heb hele leuke gekocht in de Efteling, maar daar moet je maar net van houden natuurlijk.
Ik heb ze van deze website: VOORBEELDEN Ik heb een paar met het blauwe pip behang en ze zijn echt super mooi...al veel complimentjes over gehad. En ze zijn te bevestigen zonder het behang te schadigen, gewoon met een soort plakgom.