Houten letters

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door Olifantje, 15 nov 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Olifantje

Olifantje Fanatiek lid

25 sep 2008
    3.327
    298
    83
    Iemand een tip waar je houten letters kan kopen in de winkel? Of via een webwinkel (met goede ervaring)?

Hebben jullie trouwens ook nog een idee hoe je deze het beste kan ophangen aan de muur zonder het behang te beschadigen en geen gaatjes te hoeven boren? :) Of kan het echt alleen op deze manieren?

2. Blinq

Blinq Bekend lid

12 jan 2011
    708
    0
    0
    Ik heb piepschuimletters gebruikt ook i.v.m het niet willen boren aangezien we stucwerk hebben. Zit nu vast met dubbelzijdig tape, en houd nu al 2 maanden ;)

Home - Piepschuimletters

Ik heb de onze gewoon roze geverfd, maar op hun site kun je nog veel meer leuke dingen zien ter inspiratie. Oja, en het is ook nog eens goedkoper dan hout :D

3. NiekeKris

NiekeKris VIP lid

13 apr 2008
    23.139
    8.870
    113
    Karwei

Ophangen misschien van die plakstrips van Tesa? Maar ligt aan de ondergrond en natuurlijk ook aan de grote van de letters. Die van de Karwei kun je zo wel ophangen aan een gladde muur.

4. prinses029

21 jun 2011
    62
    0
    0
    NULL
    NULL
    Je hebt dat bizon lijm ofzo he!

Ik heb ze via bam bam.nl erg gaaf en maar 2,50 per letter

5. Wub309

Wub309 Actief lid

28 mrt 2011
    452
    0
    0
    Gelderland
    Hier ook houten letters, via houtenlabel.nl, erg goede service en niet duur!
    Ik ga de letters als de kleine geboren is (we weten nu nog niet wat het wordt) opplakken met behulp van de tesa powerstrips, dat moet goed gaan volgens mij.

Succes met uitkiezen!

6. Olifantje

Olifantje Fanatiek lid

25 sep 2008
    3.327
    298
    83
    Hey meiden,

Bedankt voor de tips! Ik ga morgen eens kijken naar de verschillende sites. :)

7. EdN

EdN VIP lid

27 mei 2011
    8.830
    3.626
    113
    Hier hebben ze ze ook gewoon bij de Prenatal. En ik heb hele leuke gekocht in de Efteling, maar daar moet je maar net van houden natuurlijk.

8. carrolyn

carrolyn Fanatiek lid

30 jan 2011
    2.770
    1
    0
    wereldwinkel verkoopt ze ook vaak.

9. consider

consider VIP lid

24 jan 2008
    14.027
    1.851
    113
    Provincie Groningen
    Ik heb ze van deze website: VOORBEELDEN

Ik heb een paar met het blauwe pip behang en ze zijn echt super mooi...al veel complimentjes over gehad.
    En ze zijn te bevestigen zonder het behang te schadigen, gewoon met een soort plakgom.

Deel Deze Pagina