Ik kreeg als tip deze lamp te kopen, alleen ik weet niet hoe die lamp heet. Ze dachten dat hij van Vtech was.. maar niet zeker. In ieder geval één die sterren op het plafond projecteerd, klassieke muziek speelt en ook rustgevende geluiden maakt zoals krekelgeluiden.. Iemand?
Ja volgens mij heb ik die ooit gehad, van bij de kruidvat vandaan. Lamp was in de vorm van een ster.. ff kijken
bol.com | Chicco Goedenacht Projector Blauw, Chicco | Speelgoed Deze? We hebben hem nog steeds in gebruik. Projecteert sterren op het plafond en heeft klassieke muziek stukjes en natuur geluidjes (druppelend water, krekels)
Ja deze hebben wij ook gehad Inderdaad met klassieke muziek en krekelgeluiden En je kan er drie verschillende dingen mee projecteren Leuk ding!
Deze bovenstaande speelt maar 6 minuten Deze nieuwe (de kubus) doet het 20 minuten Chicco Rainbow Cube - online webwinkel van Babyspeciaalzaak Babyplezier
Op de doos staat 6 (zaterdag gekeken in de speelgoedwinkel) Deze nieuwe is even duur en speelt 20 minuten Chicco Rainbow Cube - online webwinkel van Babyspeciaalzaak Babyplezier
Wij hebben deze: Alecto BC-120 Babyprojector "Slaap en Leer" - Babyfoonstore.nl Met deze kan je verschillende figuurtjes op het plafond projecteren, hij valt hier erg goed in de smaak!
Ik heb 'm en hij doet het 6 of 12 minuten. Hij speelt een deuntje dat bestaat uit verschillende elementen. Bij die nieuwe lijk je te moeten kiezen uit verschillende geluiden als ik het zo lees.
Mijn dochter heeft deze gekregen toen ze geboren werd/is Chicco goodnight Moon blauw muziekdoosje en nachtlampje - online webwinkel van Babyspeciaalzaak Babyplezier Ze is nu bijna 4, dit weekend gaan slapen in een hoogslaper en wat denk je dat nog steeds aan haar bedje hang , juist ja nog steeds dat maantje wat elke avond aan moet. Dus hier is het een zeer goede investering geweest.
Oke, ook een medley dus. Dan zal het wel hetzelfde zijn. Leuke dingen zijn het. Hij gaat hier zelfs mee uit logeren ed.