Ons zoontje hoopt volgende maand 2 te worden. We hebben al veel duplo op de kop weten te tikken maar ik zit ook nog te kijken voor een loopfietsje. Is dat echt een succes en wat voor merk dan eventueel. Als jullie nog meer leuke cadeau tips hebben dan hoor ik het graag.
Onze oudste is in november 2 geworden. Heeft de loopscooter van Janod gekregen, superleuk ding. Ze is er alleen nog iets te klein voor nu (84cm), met schoentjes gaat het en het zal een kwestie zijn van veel oefenen maar hopelijk kan ze het voorjaar in lekker op de loopscooter buiten. Moet ze wel iets langer worden nog 😅.
Bij onze oudste was dat een groot succes, onze jongste doet er nu nog steeds weinig mee (helaas). Ligt dus ook aan je kindje. Wij hebben een puky, heel fijn ding
Wij hebben dat gegeven op de eerste verjaardagen. Hier voor de wishbone bike gegaan. Is echt een geweldig ding, de oudste van drie past er nog steeds op (heeft inmiddels wel een nieuwe fiets) Maar deze kun je eerst met drie wielen gebruiken en daarna ombouwen baar twee wielen.
Groot succes hier. We hebben ook een puky, hij moest even leren hoe het moest, maar scheurde er al snel mee weg..
Dochter wordt volgende maand 2 jaar, wij wouden dit ook kopen! Die van Puky lijken mij wel fijn Verder gaan we een nieuwe eetstoel kopen, minder baby-achtig, waar ze zelf in kan met een trapje.
Hier met de eerste verjaardag gekregen. Toen nog geen succes, maar al maanden wel! Gebruiken een loopfiets veel, vooral buiten. Nooit meer een wandelwagen mee zo, haha. Wij hebben deze. Eerst met 3 wielen te gebruiken. Binnenkort eens kijken of ze al op 2 wielen kan. Bandits & Angels Smart bike 4in1 roze | Houtenloopfiets.nl
Onze dochter heeft dezelfde als liekje81, alleen dan met 2 wielen. 2 maanden voor haar 2de verjaardag gekregen. Ze kan er super goed mee overweg, echt een top aankoop
Puky! Mijn zoontje kon het met net 2, dochter met 2j4 mnd. Ik heb een gastkindje, hij kon het met 1,5 al, maar dat is echt knap. Ze hadden de kleinste van puky.
Ligt aan kindje, hier geen succes. Mijn middelste was een 'fietsfanaat', maar dan vooral de 'real deal', heeft dus veel op driewieler gedaan (vanaf 20 mnd of zo) en vanaf 2,5 jaar op een gewone fiets met zijwieltjes. Mijn jongste geeft heel weinig om fietsen en was dus ook vrij laat met fietsen op driewieler, heeft haar loopfiets compleet genegeerd ...
Allemaal bedankt voor jullie reacties. Ik ga me eens verdiepen in een puky fietsje om te kijken of dat wat voor hem is
Hier heeft ze ook een puky loopfiets gekregen met der 2e verjaardag maar ze moet er tot op heden niets van weten Op der pukylino heeft ze heel wat kilometers gemaakt