Dames, Wie weet hoe ik aan een smal luierdoekdoosje kan komen voor in de luiertas? Deze zijn nergens te koop maar ze zijn er wel! Help?
Ik zag dat vrienden van ons er 1 hadden van Zwitsal. Die zijn alleen te koop op beurzen zei zij. Dus wanneer er weer een negenmaanden beurs ofzo is mischien daar eens kijken ?
Ik heb hem ook van Zwitsal. Erg fijn. Geloof inderdaad via de negen maandenbeurs. Je zou Zwitsal eens kunnen mailen ...
daar passen dan zeker alleen de zwitsal doekjes in? Ik wil toevallig een normale..vind die van switsal erg leuk..maar ik heb nooit switsal doekjes (mij te duur) zouden daar ook andere doekjes in passen?
Ja hoor, past alles in. Ik heb wel vaak Zwitsaldoekjes omdat ik ze heel fijn vind. Koop ze dan in de aanbieding (6 pakken voor een tientje). Maar ik heb er ook doekjes van Pampers, Kruidvat en Etos in gehad. Geen enkel probleem! Ik vind het reisdoosje van Zwitsal gewoon erg praktisch en heb een grote Zwitsal doos op de babykamer staan omdat die geel/groen is. In de woonkamer heb ik een doos van Pampers staan. Die vind ik niet prettig.
Gewoon te koop bij kruidvat van het kruidvat merk. Ik kreeg deze gratis bij 2 pakken doekjes. En ja hoor alle doekjes passen er in ik heb die van de pampers.
Ik heb een van prenatal, heel handig, met een schuifje waar je ze uit kan trekken! Ik doe er gewoon losse doekjes in uit het grote pak!
Een vriendin van mij heeft een doos van zwitsal snoetenpoetsers gekocht, die is net wat groter als echt zo een hele platte, ze zegt dat er in die platte maar heel weinig inkunnen en deze wat meer. Maar hij is ook niet zo groot als een die je bv. op de comode zet. Die dozen zijn er in roze en blauw met een gele deksel. Misschien is zo een doos een idee?
Oooooh nu weet ik eindelijk waar dat roze platte ding voor is die in een zwangerschapsdoos zat! Ik heb hem maar weggegooid want had echt geen idee wat ik ermee moest
Bij de etos, maar haar kleine is alweer 1 geweest, dus weet eigenlijk niet zeker of ze ze nog hebben, maar is zeker de moeite waard om even te gaan kijken. Groetjes.
ik heb vandaag die grote gekocht van switsal..voor op haar commode..maar het is natuurlijk altijd handig om er ook eentje te hebben voor in de luiertas.. vond de prijs wel meevallen trouwens..van 4 nog wat kwijt..nou laten we zeggen 5 euro..en daar zitten dan ook nog billendoekjes in zo'n pakje. Dus dan betaal je toch voor die box zo'n 2.50 dus dat valt dan wel weer mee.