Reisdoosje luierdoekjes

Discussie in 'Verzorging' gestart door Beebie, 16 jul 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. spijkervrouwtje

    spijkervrouwtje Fanatiek lid

    28 apr 2006
    2.084
    0
    0
    Noord Brabant
    ik was ook op zoek naar zo'n klein doosje maar dan wel een waar je de doekjes door zo'n gat eruit kan trekken want vindt het anders zo onhandig. Heb de pampers en zwitsal gemaild maar ikkreeg als reactie dat ze die kleine doosjes alleen op beursen verkopen (bijv 9-mnd beurs, jongegezinnen beurs) of met speciale acties.
    Helaas dus... :(

    Ik heb trouwens de grote doos van pampers voor op de commode maar daarbij blijft niet altijd het volgende doekje hangen (snappen jullie het?) ik moet dan telkens weer die doos openmaken en de doekjes door het gaatje duwen. Hebben jullie dat ook? Is de doos van de zwisal fijner?
     
  2. Kathy

    Kathy VIP lid

    22 mei 2005
    5.535
    0
    0
    Draagdoekconsulent
    Lichtervelde, België
    Heb je al eens geprobeerd om te mailen naar huggies. Daar zijn de doosjes ook met zo'n gaatje in. Het is echt superhandig.

    Hier thuis gebruik ik de doos van zwitsal. Deze bevalt mij het best van al.
     
  3. tassie

    tassie Fanatiek lid

    23 mrt 2006
    1.888
    0
    36
    Gewoon bij Albert Heijn kijken. Het zijn de snoetenpoetsers doosjes.
     
  4. Beebie

    Beebie Fanatiek lid

    29 sep 2006
    2.780
    0
    0
    Kinderopvang
    Hoorn
    Maar welke doekjes doe je er dan in? Want de dikke pakken passen niet en dunne worden niet verkocht. En om nou altijd een half leeg pakje te bewaren voor in het dunne doosje... ik wil er gewoon een paar op voorraad hebben!
     
  5. Kathy

    Kathy VIP lid

    22 mei 2005
    5.535
    0
    0
    Draagdoekconsulent
    Lichtervelde, België
    Ik haal ze gewoon uit de grote pak, met een beetje handigheid, lukt dit wel hoor. Ik open ook niet telkens opnieuw een pak apart voor die paar doekjes op voorraad te hebben.
     
  6. tassie

    tassie Fanatiek lid

    23 mrt 2006
    1.888
    0
    36
    Kruidvat huismerk heeft wel dunne pakjes. Heb je ook geen doosje nodig, want daar zit gewoon zo'n sticker op.
     
  7. sweetangel100

    sweetangel100 Niet meer actief

    Ja hema heeft die pakjes ook, maar mijn ervaring is dat de sticker op den duur niet meer plakt grrr
     
  8. snoetenpoetsers doosjes zijn van zwitsal, zeker bij etos de koop. de ene keer hebben ze groene de andere keer blauwe of roze.
    Ik wacht gewoon tot het pakje van de grote doos half leeg is en deze gaat dan in de snoetenpoetsers doos. erg handig in je luiertas

    groetjes
     
  9. Zeeuwsmeisje

    Zeeuwsmeisje Fanatiek lid

    9 aug 2006
    3.051
    1
    0
    zeeuws-vlaanderen
    Ik vind het echt ondingen... ik pak ze altijd gewoon uit de verpakking.
     
  10. tassie

    tassie Fanatiek lid

    23 mrt 2006
    1.888
    0
    36
    Als je zorgt dat het niet vochtig is als je hem dichtplakt gaat ie veel langer mee. Dus eerst even droogvegen met je hand en dan de sticker er weer op.
     
  11. Allahinkulu

    Allahinkulu Fanatiek lid

    16 jan 2006
    3.608
    3
    38
    Vrouw
    Turkije
    ikw eet niet of het hier al stond..maar de etos heeft zo´n box staan een hele platte echt voor in je luiertas met twee pakjes van die billendoekjes. voor 3,50!
     
  12. Pendrag

    Pendrag VIP lid

    26 jul 2006
    6.458
    1
    0
    [quote="spijkervrouwtje]Ik heb trouwens de grote doos van pampers voor op de commode maar daarbij blijft niet altijd het volgende doekje hangen (snappen jullie het?) ik moet dan telkens weer die doos openmaken en de doekjes door het gaatje duwen. Hebben jullie dat ook? Is de doos van de zwisal fijner?[/quote]

    Heb ik ook met Pampers, nooit met Zwitsal. Echt een heel stuk fijner.

    En als reactie op iemand die schreef dat er geen heel pak in past: ik haal altijd een stapeltje uit mn grote doos ( :oops: ) en doe die dan in mn reisdoosje ( :oops: ). Gaat picobello.
     
  13. spijkervrouwtje

    spijkervrouwtje Fanatiek lid

    28 apr 2006
    2.084
    0
    0
    Noord Brabant
    Heb vandaag bij de etos de grote zwitsal doos gehaald en een doosje snoetenpoetsers. Nu was alleen bij die doos snoetenpoetsers het dekseltje aan een kant stuk. Dus ik gevraagd of ze een andere had, die hadden ze niet meer maar ze hadden wel zo'n kleine gele doos van de zwitsal liggen (die e normaal dus alleen met acties of op beurzen kunt krijgen. Heb die dus nu gekregen en heb die kapotte doos er ook bij gehad. Heb een hele handige man thuis en die heeft die snoetenpoetsers doos gemaakt ;) Heb nu dus 2 reisdoosjes :D Een voor in de luiertas en een voor in de auto voor ongelukjes ;)

    Dus voor degenen die ook nog een doosje zoeken, wie weet levert gewoon vragen bij de drogist wel meer op ;)
     
  14. Beebie

    Beebie Fanatiek lid

    29 sep 2006
    2.780
    0
    0
    Kinderopvang
    Hoorn
    Dat is handig! Ik heb bij de Etos gevraagd maar daar hadden ze niets, behalve de snoetenpoetserdoosjes. Toen hadden wij nog niet de ingeving gehad dat een pak doekjes niet helemaal vol hoeft te zijn voor 'ie in de doos gaat. :oops: Nou ja, nu ik mijn verstand terug heb moet ik morgen nog maar eens bij een andere drogist kijken!

    Ik heb hier thuis de hele platte, roze, van de babydump terug gevonden, maar die is zo plat dat er echt maar heel weinig doekjes in passen. Maar in geval van nood heb ik wat.
     
  15. pinguin72

    pinguin72 VIP lid

    7 jan 2006
    7.831
    0
    36
    Ik heb destijds bij de DA van die kleine doosjes gekocht, van pampers geloof ik.
    Ik doe er zo'n pakje billendoekjes van de HEMA in en het werkt prima allemaal.
    Vind alleen de doekjes van de HEMA erg nat, dus misschien ga ik ook maar losse doekjes erin doen.
    Hier ook een ZWITSAL fan trouwens.
     
  16. loetje

    loetje VIP lid

    6 jun 2006
    7.362
    1.763
    113
    Die platte reisdoosjes van Zwitsal heb ik vorige week nog gewoon bij Prenatal zien liggen.
     
  17. Cynthia85

    Cynthia85 Bekend lid

    4 aug 2006
    799
    0
    0
    Gezondheidzorg
    Schiedam
    Ik heb die box van pampers en ben er erg tevreden over, het fijne is dat je alleen maar hoeft te drukken en hij schiet open, bij die van pampers moet je zelf trekken om hem open te krijgen. Het reisdoosje heb ik gekregen van een kennis.
     
  18. mad

    mad Fanatiek lid

    31 okt 2005
    1.682
    0
    0
    bij de Hema hebben ze zo`n plat doosje en ook de vullig ervoor! zo`n klein pakje!

    x
     
  19. stitch

    stitch Fanatiek lid

    24 sep 2006
    1.561
    0
    0
    hi hi hi ben hier al 3 maanden naar op zoek.
    en had ze toevallig van de week bij de etos gezien in de aanbieding.
    maar een doosje had ik al dus heb zo'n klein pakje meteen meegenomen.
     

Deel Deze Pagina