Mijn collega-vriendin en ik willen samen een kort tripje maken naar london of iets dergelijks. Gewoon even samen 2 daagjes weg en shoppen. We kunnen wel wat missen maar het moet ook niet overdreven zijn, en dan bedoel ik voor de tickets en hotel. Voor het hotel willen we max 50 euro p.n.p.p kwijt zijn Weet iemand een goeie website waar we zouden kunnen boeken? Tickets en hotel of anders gewoon apart
kwestie van even googelen Voor hotels gebruik ik meestal bookings.com en voor tickets ryan air. Heb nog nooit een hotel en tickets samen geboekt, maar mischien ebookers.com of cheaptickets.nl ofzo?
Hier ook meestal bookings.com en Ryanair, levert doorgaans de goedkoopste combi op. Hotels die ik via bookings vind check ik altijd even bij Zoover, dat levert vaak wel een betrouwbaar beeld op.
Voor hotels www.londontown.com. Mijn moeder en ik hebben een keer heel goedkoop via die site (net na Wimbledon, dan valt alles stil daar voor eventjes) in een 5-ster hotel in Knightsbridge gezeten. Kunt ook via die site kijken voor theater tickets etc. Als je vliegt met Ryanair kom je aan op Stansted. Kunt van daar heel makkelijk de trein pakken (is goed aangegeven, je loopt via een kronkel naar beneden zo de trein in). Voor kosten kaartje: www.nationalrail.co.uk. Deze trein gaat naar Liverpool Street en dan zit je letterlijk hartje Londen. Dus van daar is het makkelijk zo naar je hotel te komen.