Weet iemand wanneer de "2e SALE" ronde begint.. dus de rest van de najaarscollectie die in de sale gegooid wordt. ???
Volgens mij verschilt dat nogal. Maargoed, ik was vanmiddag shoppen in Almere, daar waren de off-70% aanplakbiljetten nogal aanwezig. Ik geloof alleen niet dat er dan ook nog echt wat tussen hangt hoor, tenzij je maat 32 of 56 hebt...
Je kunt nu echt nog genoeg leuke dingen vinden hoor, ook in de laatste uitverkoop! Maar je moet wel crea zijn en goed zoeken, maargoed, als dat je hobby is @ ts; nu is de perfecte tijd! Na kerst en oudjaar, beginnen ze met de echte goede kortingen (dus ook vaak idd 70 of 75 %) Ik ga volgende week dinsdag ook shoppen, echt zin in
@female: was vandaag de stad in geweest maar zag dat er nog heel veel niet afgeprijsde winter collectie hangt... jassen en derg. En idd. ook nu is nog veel leuks te koop (al was de keus beperkter dan 2 weken geleden) het is idd. kwestie van goed zoeken.
Ook vandaag in de stad geweest maar jassen etc zijn nog niet echt minder qua prijs. Heb nu niet voor mezelf gekeken maar alleen voor de kleine uk en man.
Was vandaag in Amsterdam en daar is een hoop in de uitverkoop ! Zelf drie spijkerbroeken van esprit voor maar 89 euro gekocht, normaal 79 euro per stuk
ik dacht me te kunnen herinneren dat begin januari de volgende sale ronde begint maar weet t niet meer zeker.