Nee, dit is geen verwijt! Absoluut niet; maar pure nieuwsgierigheid. Wat zorgt ervoor dat je op dit tijdstip nog online bent? Misschien ben je (hoog)zwanger en kun je daardoor niet slapen, of ligt iedereen lekker te slapen en heb je even heerlijk het rijk alleen (zoals ikke ), misschien ben je gewoon een nachtmens (past ook bij mij) , of ben je een piekeraar en kun je daardoor de slaap niet vatten, of heb je een andere reden? Ik zie dat er op dit tijdstip nog zooooo veel meiden online zijn, en dat heeft gewoon mijn nieuwsgierigheid gewekt
ik verveel me, mijn man slaapt al omdat hij er vanmorgen vroeg uit moets nadat wij waren uitgeweest tot 4 uur snachts... ik heb dus uit mogen slapen vandaag en ben nu dus echt nog niet moe... Maar ben ondertussen wel aan het werk dus altijd nuttig besteed
hier ben ik normaal nooit zo laat online... niet meer sinds ik niet zwanger ben dan.... maar momenteel ben ik snot verkouden.... bleeh.... en inderdaad mn ontspanning aan t zoeken..... Vent speelt een nieuw wii spel... dus tja..... die is ook nog ff zoet....
Wij hebben net een leuk filmpje gekeken en zitten nu nog even lekker op de bank (en ik dus met mijn laptop op schoot). Sowieso zijn wij echte nachtbrakers, dus dit is niks bijzonders voor mij om nu nog online te zijn.
Goede verdeling! Wij doen dat hier ook, om de beurt mogen we uitslapen. Euh.. helaas mag mijn vriendje morgen uitslapen en die ligt al te pitten
Nou ik lag al te slapen maar ben drie kwartier geleden wakker geworden met buikkrampen. Ben ook warm dus hoop niet dat ik ziek word.
haha ja dat snap je toch niet dan he... mogen ze morgen uitslapen (mijn man ook) en liggen ze er nu al in....
Ik kom net uit de kroeg en moest nog even wat dingen terugkijken, foto's van de camera halen en ik dacht: even kijken of mijn leuke vriendinnetjes van ZP nog een berichtje hebben achter gelaten op een forum ofzo..
Ben lekker met m'n man aan de borrel, en zitten gezellig aan de eettafel. Ik computeren en hij tv kijken en ondertussen kletsen. Gaan door een moeilijke periode doordat schoonvader ernstig ziek is, en even een zorgeloze avond is heerlijk!
Mijn vriend komt vannacht thuis nadat hij twee weken van huis is geweest voor zijn werk. Ik wacht op hem . Bovendien is het een uur vroeger in Engeland dus zo erg ben ik nou ook weer niet .
Dat is inderdaad heel fijn. Geniet er maar lekker van samen En heel veel sterkte in deze moeilijke tijd. En dan ik; ik ben altijd een nachtmens geweest.. We zijn bezig met onze tuin. We hadden een tuinhuisje staan (van de vorige bewoners) en die stond net op de enige plek waar wij nog zon hebben aan het eind van de middag, dus niet handig, hout was ook verrot, dus geen redden meer aan en is plat gegaan (rijmt!). Blijkt dat er een hele grote blok beton onder lag, met fundering en al, dus dat moest weg. Heeft een mannetje voor ons gedaan vandaag, maar al die troep moest natuurlijk ook naar de stort. Mijn vriend was van 06.30 tot 17.00 uur in de weer en daarna hadden we een verjaardag. Niet zo gek dus dat mijn vriend het niet meer trok vroeg op deze avond. Als mijn dochter slaapt, dan hoor je haar niet meer, ik ben een nachtbraker; had nog een overheerlijk flesje wijn staan (dus mezelf getrakteerd) en nu zit ik nog even lekker (morgenochtend ongetwijfeld spijt, maar dat is van latere zorg, hihi)
Vriendlief ligt naast me te slapen (straks ochtenddienst) en ik ben nog niet heel erg moe.... Even relaxen, genieten van de rust
Ik kom net thuis van het werk. Effe nog vlug op internet kijken zp,hyves enz voordat ik ga slapen haha en word het weer veelste laat moet ook nog effe in bad
Hee! En ik kan de slaap niet pakken.. Al jaren niet, of eigenlijk nu ruim anderhalf jaar.. Medicatie en alles geprobeerd, maar mijn lichaam reageert er niet op.. Is best balen, mja.. Zo toch maar eens gaan proberen weer, opnieuw.. De strijd tegen de slaap.. pfff word je dood moe van.. Liefss