Wat doen jullie nog zo laat online?

Discussion in 'De lounge' started by Feilo09, May 28, 2011.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Feilo09

Feilo09 Fanatiek lid

Aug 31, 2009
    1,565
    0
    0
    Logistiek planner
    Hoorn
    Nee, dit is geen verwijt! Absoluut niet; maar pure nieuwsgierigheid. Wat zorgt ervoor dat je op dit tijdstip nog online bent?

Misschien ben je (hoog)zwanger en kun je daardoor niet slapen, of ligt iedereen lekker te slapen en heb je even heerlijk het rijk alleen (zoals ikke :D), misschien ben je gewoon een nachtmens (past ook bij mij) , of ben je een piekeraar en kun je daardoor de slaap niet vatten, of heb je een andere reden?

Ik zie dat er op dit tijdstip nog zooooo veel meiden online zijn, en dat heeft gewoon mijn nieuwsgierigheid gewekt :D

2. debby82

debby82 VIP lid

Nov 18, 2008
    25,903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    mijn man is net thuis van zijn werk en ik wilde even op hem wachten maar hij zit tv te kijken ;)

3. mora27

mora27 VIP lid

Nov 25, 2009
    6,381
    0
    36
    webwinkel eigenaar
    in een huis
    ik verveel me, mijn man slaapt al omdat hij er vanmorgen vroeg uit moets nadat wij waren uitgeweest tot 4 uur snachts... :p ik heb dus uit mogen slapen vandaag en ben nu dus echt nog niet moe...:p

Maar ben ondertussen wel aan het werk dus altijd nuttig besteed:p

4. Feilo09

Feilo09 Fanatiek lid

Aug 31, 2009
    1,565
    0
    0
    Logistiek planner
    Hoorn
    Ja, even bijkomen vanuit het werk, dat zou ik ook even nodig hebben :)

5. Seth

Seth Niet meer actief

hier ben ik normaal nooit zo laat online... niet meer sinds ik niet zwanger ben dan.... maar momenteel ben ik snot verkouden.... bleeh.... en inderdaad mn ontspanning aan t zoeken.....

Vent speelt een nieuw wii spel... dus tja..... die is ook nog ff zoet....

6. Anakin

Anakin VIP lid

Mar 17, 2006
    6,694
    301
    83
    Wij hebben net een leuk filmpje gekeken en zitten nu nog even lekker op de bank (en ik dus met mijn laptop op schoot).
    Sowieso zijn wij echte nachtbrakers, dus dit is niks bijzonders voor mij om nu nog online te zijn.

7. Feilo09

Feilo09 Fanatiek lid

Aug 31, 2009
    1,565
    0
    0
    Logistiek planner
    Hoorn
    Goede verdeling! Wij doen dat hier ook, om de beurt mogen we uitslapen. Euh.. helaas mag mijn vriendje morgen uitslapen en die ligt al te pitten :$

8. Tese

Tese Niet meer actief

Nou ik lag al te slapen maar ben drie kwartier geleden wakker geworden met buikkrampen. Ben ook warm dus hoop niet dat ik ziek word.

9. mora27

mora27 VIP lid

Nov 25, 2009
    6,381
    0
    36
    webwinkel eigenaar
    in een huis

haha ja dat snap je toch niet dan he... mogen ze morgen uitslapen (mijn man ook) en liggen ze er nu al in....:p

10. Delight

Delight Fanatiek lid

Jan 17, 2011
    2,157
    0
    0
    HBO Facility Management
    Salland
    Ik kom net uit de kroeg en moest nog even wat dingen terugkijken, foto's van de camera halen en ik dacht: even kijken of mijn leuke vriendinnetjes van ZP nog een berichtje hebben achter gelaten op een forum ofzo.. :p

11. MrsDee

MrsDee Fanatiek lid

Jun 12, 2008
    1,647
    0
    36
    Overijssel
    Ben lekker met m'n man aan de borrel, en zitten gezellig aan de eettafel. Ik computeren en hij tv kijken en ondertussen kletsen. Gaan door een moeilijke periode doordat schoonvader ernstig ziek is, en even een zorgeloze avond is heerlijk!

12. krullenkop

krullenkop Niet meer actief

Mijn vriend komt vannacht thuis nadat hij twee weken van huis is geweest voor zijn werk. Ik wacht op hem :). Bovendien is het een uur vroeger in Engeland dus zo erg ben ik nou ook weer niet :p.

13. Feilo09

Feilo09 Fanatiek lid

Aug 31, 2009
    1,565
    0
    0
    Logistiek planner
    Hoorn
    Dat is inderdaad heel fijn. Geniet er maar lekker van samen :)
    En heel veel sterkte in deze moeilijke tijd.

En dan ik; ik ben altijd een nachtmens geweest.. We zijn bezig met onze tuin. We hadden een tuinhuisje staan (van de vorige bewoners) en die stond net op de enige plek waar wij nog zon hebben aan het eind van de middag, dus niet handig, hout was ook verrot, dus geen redden meer aan en is plat gegaan (rijmt!). Blijkt dat er een hele grote blok beton onder lag, met fundering en al, dus dat moest weg. Heeft een mannetje voor ons gedaan vandaag, maar al die troep moest natuurlijk ook naar de stort. Mijn vriend was van 06.30 tot 17.00 uur in de weer en daarna hadden we een verjaardag. Niet zo gek dus dat mijn vriend het niet meer trok vroeg op deze avond. Als mijn dochter slaapt, dan hoor je haar niet meer, ik ben een nachtbraker; had nog een overheerlijk flesje wijn staan (dus mezelf getrakteerd) en nu zit ik nog even lekker :)
    (morgenochtend ongetwijfeld spijt, maar dat is van latere zorg, hihi)

14. Feilo09

Feilo09 Fanatiek lid

Aug 31, 2009
    1,565
    0
    0
    Logistiek planner
    Hoorn
    Jaaaaaa, daar zou ik ook zeker op wachten! Hopelijk is hij snel thuis :)

15. Locusta

Locusta Niet meer actief

Vriendlief ligt naast me te slapen (straks ochtenddienst) en ik ben nog niet heel erg moe.... Even relaxen, genieten van de rust :)

16. mommy1983

mommy1983 VIP lid

Mar 30, 2009
    12,507
    5
    38
    Ik kom net thuis van het werk. Effe nog vlug op internet kijken zp,hyves enz voordat ik ga slapen haha en word het weer veelste laat moet ook nog effe in bad

17. krullenkop

Ja, hij komt om 1 uur thuis, dus nog 3 kwartiertjes wachten.

18. Luun

Luun Bekend lid

Mar 24, 2007
    875
    0
    0
    SAHM (Stay at home mom)
    deventer
    Ik woon in de US, 6 uurtjes eerder!:D

19. krullenkop

Leuk zeg! De US! Worden jouw kindjes ook tweetalig opgevoed?

20. Arual

Arual Fanatiek lid

Mar 22, 2011
    1,178
    1
    38
    Nederland
    Hee!

En ik kan de slaap niet pakken.. Al jaren niet, of eigenlijk nu ruim anderhalf jaar.. Medicatie en alles geprobeerd, maar mijn lichaam reageert er niet op.. Is best balen, mja..

Zo toch maar eens gaan proberen weer, opnieuw.. De strijd tegen de slaap.. pfff word je dood moe van..

Liefss

Share This Page