zapp: Hoe bevalt deze buggy?

Discussion in 'De babyuitzet' started by Pinda, Jan 6, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Pinda

Pinda Actief lid

Jul 27, 2006
    477
    0
    0
    Wij willen voor onze zomervakantie een leuke stoere buggy aanschaffen. Nu blijven we steeds weer terugkomen op de quinny zapp.

De rugleuning kan niet plat. Is dat onhandig?
    Graag wil ik van jullie positieve en negatieve ervaringen, omdat het best weer een grote uitgave is.

2. Marlie81

Marlie81 Bekend lid

Jun 17, 2007
    768
    0
    0
    Wij hebben hem en ik ben er nog steeds super blij mee! Jasper heeft nooit in de wagen geslapen dus daarom vonden wij het geen probleem dat de rugleuning niet verstelbaar is.

3. Mvjason

Mvjason Fanatiek lid

Sep 30, 2007
    1,677
    0
    0
    mama
    Utrecht
    `fijne wagen alleen erg jammer dat er geen ligstand op zit daarom had ik de mijne alweer snel verkocht

4. cristel1986

cristel1986 VIP lid

Feb 25, 2006
    5,200
    0
    0
    bij nijmegen
    ik vind het een super wagen... het is sowieso pas vanaf 6 maanden.. wij hebben m gekocht toen cailynn 1 jaar was. dus zo heel veel sliep ze niet meer.. en ander voel ze even in slaap maar dan wat zittend..
    hij rijd makkelijk... gaat goed door bochten.. ik ben er super blij mee :)

5. Jo79

Jo79 VIP lid

May 6, 2007
    25,068
    3,862
    113
    Wij hebben er sinds kort een aangeschaft, ook voor vakantie en bijv. om te winkelen of iets te doen, waarbij onze hond ook mee gaat. Met onze huidige wandelwagen zit gelijk de hele auto vol.
    Voorlopig gebruiken we hem nog gewoon met de maxi cosi erop geklikt. Als ik uitgebreid ga wandelen of een dag op bezoek ga, neem ik mijn andere wagen wel mee, daarbij kan ik het helemaal naar achteren klappen in ligstand.
    We hebben wel andere buggy's bekeken, maar ik vond deze toch echt het stevigst overkomen. Ze zijn niet goedkoop, maar leveren ook wel aardig wat op als je ze weer verkoopt. En ze zijn altijd ergens in de aanbieding.

6. Pinda

Pinda Actief lid

Jul 27, 2006
    477
    0
    0
    Ik wil hem nl ook aanschaffen voor het even snel winkelen en boodschappen doen. Onze speedi sx is best wel zwaar en groot om dan mee te nemen. Als we lang gaan wandelen neem ik de speedi mee, ook als we bv naar het bos toe gaan. Die is dan toch wat comfortabeler.

Ik heb wel eens van iemand gehoord dat de zapp ook in je fietstas kan. Dit lijkt me ook wel handig, want ik moet lopend of op de fiets boodschappen doen. Nu nog steeds lopend omdat hij niet in een fietsstoel kan.

7. cupcakes

cupcakes Fanatiek lid

Sep 28, 2006
    2,574
    4
    38
    Midden van NL
    ik heb de zapp vooral aangeschaft om de maxi cosi op te klikken. Als buggy vind ik hem iets minder, vooral dus doordat hij niet in ligstand kan en als je kindje erin zit, zit hij wel heel rechtop.

Maar hij is wel heel makkelijk op te vouwen en rijdt ook heel soepel. Je kan er alleen geen tassen aan hangen, want hij kiept dan heel snel.

In je fietstas lukt denk ik niet, dan moet je wel een heel grote fietstas hebben. Maar je hebt er wel een fietsendrager voor. Alleen kan dat volgens mij weer niet samen met fietstassen.

8. erlida

erlida Fanatiek lid

Oct 2, 2006
    1,999
    0
    0
    er is een buggy die bijna identiek is aan de zpp alleen heeft deze wel een ligstand ze verkopen hem dacht ik bij babypark.....

9. mamain2008

mamain2008 Actief lid

Oct 16, 2007
    401
    0
    0
    ja, dat is ene wagen die er id op lijkt.
    maar hij is niet zo mooi klein als een zapp.

Persoonlijk vindt ik de zapp voor een 7 maanden niet geschikt.
    Althand niet voor lange eindes,

ik denk dat je bedoeld voor de zomer?
    op vakantie?

ik neem aan dat jullie dan meer willen doen en zien dan alleen bij t zwambad oid hangen...
    en als jullie even weg ghaan., te winkelen oid, dan ben je langer weg..
    en dan valt t kindje wel i slaap..
    alleen kan het dus echt niet goed liggen...
    tis maar een tip.
    ik zou eerst een buggy aanschaffen die wel in ligstand kan, dan kan je kind ook lekker liggen ( misschien is nu confortabel voor t kindje iets belangrijker dan t uiterlijk van de wagen)
    ik neem aan dat je wil dat t kindje ook goed en leukker kan liggen?

en als t ouder is, ca 1 jaar, kan jealtijd nog de zapp kopen.

ik zou dus wachten...
    t is erg zielig als t slaapt en t hoofdje hangt..

10. Pinda

Pinda Actief lid

Jul 27, 2006
    477
    0
    0
    Als we hem gaan gebruiken is mijn zoon ook 15 maanden. Tot die tijd is het gewoon onze speedi. Slapen doet meneer niet in de wagen. Alles wat je buiten ziet is ook veel interessanter :D

11. Toys

Toys Fanatiek lid

Jul 21, 2006
    3,326
    0
    0
    Die drager voor op je fiets heet Buggy MEE en is echt ideaal. En deze kun je ook monteren als je fietstassen hebt.

12. erlida

erlida Fanatiek lid

Oct 2, 2006
    1,999
    0
    0
    voor de zapp is er toch een aprte buggy mee?

13. Toys

Toys Fanatiek lid

Jul 21, 2006
    3,326
    0
    0
    Niet dat ik weet.

14. erlida

erlida Fanatiek lid

Oct 2, 2006
    1,999
    0
    0
    kijk deze....hij past niet op een universele buggydrager[​IMG]

15. mamain2008

mamain2008 Actief lid

Oct 16, 2007
    401
    0
    0
    oh pinda, dat scheelt!
    dan is de zapp wel handig op vakantie!

en idd,
    buggy mee kan je niet gebruiken bij de zapp.het is echt een versie die door quinny is gemaakt.
    hij wordt nl heel anders bvestigd dan bij een normale buggy.
    Veel makkelijker.

zelf heb ik zowel een normale buggy met buggy mee gebruikt, en heb nu de quinny zaap en drager.
    en heb 10x lieder de zapp en de drager versie

groetjees
    l

16. cristel1986

cristel1986 VIP lid

Feb 25, 2006
    5,200
    0
    0
    bij nijmegen
    ik heb hem nooit gebruikt voro cailynn 1 jaar was.. zoals ik al zei dus ik weet niet hoe het is voor jongere kinderen maar ik zag dat je beebje al 7 maande is dus van de zomer groot genoeg voro deze buggy.. zoals ik al zei geweldige buggy horo ook lekker licht

17. Pinda

Pinda Actief lid

Jul 27, 2006
    477
    0
    0
    Hij gaat er nu ook nog niet in. Maar we zijn ons een beetje aan het orienteren, omdat het best wel een grote uitgave is en we wel een goede keus willen maken :D
    Heb nu nl best wel een beetje spijt dat we niet de bugaboo hebben gekozen en voor de speedi sx zijn gegaan. Daarom nu maar vast kijken voor een buggy.

18. Natascha30

Natascha30 Fanatiek lid

Oct 4, 2006
    2,157
    0
    0
    Twente
    vindt het ook een supermooie buggy zou hem best willen hebben maar mijn eerste sliep nog wel eens in de buggy bij een lang stuk en mijn tweede is ook best een slaapkop dus vermoed dat hij dat ook wel gaat doen

19. cupcakes

cupcakes Fanatiek lid

Sep 28, 2006
    2,574
    4
    38
    Midden van NL
    maar als ik deze zo zie, weet ik niet waar je die fietstassen moet laten..

En ik had ook ergens gelezen dat ie niet op de mama fiets van gazelle kan.

20. Pinda

Pinda Actief lid

Jul 27, 2006
    477
    0
    0
    Allemaal bedankt voor de informatie. Verschillende buggy's getest vanmiddag en de knoop is doorgehakt. We hebben de Zapp gekocht. :D
    Nog getwijfeld met de mutsy spider, maar die is toch een stuk groter dan de zapp. En we kunnen hem nu ook al af en toe gebruiken met de maxi cosi!

:D

Share This Page