Ik heb hem ook gehad en inmiddels eet ze met de pot mee. Super ding. Enige nadeel is dat je er geen pasta of rijst mee kan koken. Maar dat deed ik gewoon in een pannetje. Gebruik hem nu nog steeds om milkshakes te maken of fruitshakes, jam te blenderen voor in de taarten etc.
Als je milkshakes maakt doe je dan melk in dat apparaat, want ik weet niet of dat mag. Maar zo te lezen mag het wel
Ik had de beaba en nooit meer nadat ik die van avent heb gezien. Bij een eventuele volgende telg wordt het zeker die ik vond hem zoooo veel makkelijker er uit zien. Ik denk en hoop dat je er geen spijt van krijgt!
Hier ook de Avent stomer/blender, topaankoop, we zijn er heel tevreden over. Je hebt heel makkelijk en snel een gezonde hap klaar voor de kleine.
Ik had de chicco babypapa en ga die ook weer gebruiken voor nummer 2, heel tevreden van. Nummer 1 eet intussen uiteraard gewoon alles mee. Voor mensen met een twee- of meerling denk ik dat een gewone kom + mixer wel beter is, want er kan niet zo veel in.
Ik heb hem ook en ben er waanzinnig blij mee! Topaankoop die elke dag wordt gebruikt om vers eten te maken!
Ik gebruik hem ook. Maar 1 keer in de week meteen een voorraad groente en fruit. Echt heel makkelijk. Van mij had hij nog wat groter gemogen, zodat ik meer in 1 keer kan maken.
Ik wil er ook graag eentje aanschaffen, lijkt mij idd ook handiger. Tot nu tot kook ik de groente in een pan en blender ik het daarna. Maar ik dacht ooit een product gezien te hebben, waarmee je ook rijst en pasta kan koken?
Dat is de babycook maar daar moet je alles apart kopen en ga je geloof ik ruim over de 200 euro heen. Met milkshakes doe ik eigenlijk een beetje vals spelen: aardbeienijs laat ik dan beetje zacht worden dat doe ik dan erin samen met mandarijn of sinaasappel of simpeler sinaasappelsap en rood diepvriesfruit ontdooit. Mjummie. Mogen gewoon vloeistoffen in hoor. Als je bijvoorbeeld aardappels maakt kun je ook wat water of melk toevoegen dat het niet zo droog is. Ik gebruik het boek van Opperdepop van de albert heijn erbij. Staan hele lekkere dingen in.
Ik vind het echt een super handig ding. Al veel gebruikt. En inderdaad het opperderop boek van ah is ook een echte aanrader. Verder is het super gemakkelijk schoon te maken want alles kan in de vaatwasser
Fijn! Alleen nog dat boek halen met boodschappen. Heb echt zin om makkelijk hapjes te maken voor mijn meisje