Vakantie Oostenrijk met 2 kleintjes..

Discussie in 'Vakantie en vrije tijd' gestart door Lynn85, 14 aug 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lynn85

    Lynn85 Actief lid

    28 feb 2008
    270
    3
    18
    Wij gaan op vakantie naar Oostenrijk, zo'n 8/9 uur rijden.
    We vertrekken vannacht rond 15.00u. De planning is dan dat we rond 6.30/ 7.00u stoppen, gelijk voor de eerste fles.
    Maar nu bedacht ik me, misschien kan ik wel flesvoeding van tevoren klaarmaken, kan dat? Of is het makkelijker om gekookt water mee te nemen, te mengen met koud water en poeder erbij.
    Ik heb geen ervaring met zo'n lange reis i.c.m kleine kinderen.
    Ze zijn 3 jr, en 5 mnden. Hebben jullie tips/adviezen?
    Ook misschien met andere dingen waar we aan moeten denken?
    Volgens mij zijn we al aardig voorbereid, maar als er hier zijn die ervaring hebben en tips, dan hoor ik ze graag!
    Het zijn soms van die kleine dingen die je vergeet!
    Bedankt alvast!
     
  2. mama suus

    mama suus VIP lid

    18 aug 2008
    7.510
    188
    63
    somewhere
    ships alles weg.....

    npog een keer dan.

    wij gaan binnenkort met kids iets ouder dan dievan jullie ook naar oostenrijk. ook wij gaan om 5 uur rijden. onze eerste grote stop is rond 8 uur voor het ontbijt we doen dan kids omkleden want doen ze in pyama in auto met dekentje over. hebben op de route goeie wegrestaurants gezocht ne die op tomtom gezet.

    zolang de kids slapen rijden we nog een stukkie verder. en zelf wisselen we elke 1,5 a 2uur van plaats. rond middaguur nog een keer grote stop verder alleen dus wissel en ff strekken ed maar niet te lang.

    we hebben dvd speler voor kids maar die kan alleen als ik rijd omdat man te lang is en het kabeltje dan neit past haha.