Goedemiddag, Ik ben vandaag precies 5 weken zwanger. Gisteravond en vanochtend "knapte" er iets daaronder. De ene keer voelde ik mijn ruggenwervel (leek het) iets verschuiven (?) en bij die andere was het echt onder in de buik bij mijn baarmoeder. Nu had ik al een paar dagen last van een aanhoudende pijn aan de linkerkant richting mijn liezen. Sinds die "knapjes" voel ik links helemaal niks meer..... Ik heb vandaag een echo laten maken en ik lag volgens de arts mooi op schema. Er was een zwarte vlek te zien (zonder vruchtje). Nu ben ik bang dat het toch vanaf gisteren/vanmorgen mis is gegaan door die knapjes. Mijn arts ging hier niet op in en zei dat het allemaal er bij hoorde....... Wat kan het dan geweest zijn? Is het dan ook normaal dan die aanhoudende pijn aan de linkerkant van mijn lies ineens weg is na dit voorval?? Als er dan toch iets mis is gegaan, zou de arts dat dan vandaag moeten hebben kunnen zien op de echo? Liefs Nikkie
Hi nikkie, het is nog te pril om met de echo te kunnen zien of het een goede zwangerschap is of juist niet. De knapjes die je voelt, horen er inderdaad bij en zijn afkomstig van het oprekken van je baarmeoder en de banden. Imke