Reistas Max 40x20x25

Discussie in 'De lounge' gestart door Eenkadootje, 6 nov 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Eenkadootje

Eenkadootje Fanatiek lid

5 mrt 2013
    4.612
    2.406
    113
    Eind november gaan we naar Barcelona met Ryanair. Nu zijn de regels qua handbagage veranderd. Dus ik ben op zoek naar een reistas met de Max afmetingen 40x20x25 tot Max €30. Nu had ik ong een mnd geleden met die afmetingen een rugzak gezien voor ong €25. Deze kan ik nu natuurlijk niet meer vinden.
    Maar wie kan en wil even meezoeken?
    Een mannelijke en vrouwelijke versie.

Bij voorkeur een Nederlandse site, anders ben ik bang dat deze niet op tijd wordt geleverd.

2. Eenkadootje

Eenkadootje Fanatiek lid

5 mrt 2013
    4.612
    2.406
    113
    Valt niet mee he.

3. Eenkadootje

Eenkadootje Fanatiek lid

5 mrt 2013
    4.612
    2.406
    113
    Inmiddels een back-Up gevonden. De tassenwinkel om de hoek heeft een reistas met de juiste afmetingen. Is echt precies die maat.
    Mits je niet te vol doet.
    Op de terugreis reizen we met Transavia.

4. 1981Mama

1981Mama VIP lid

8 apr 2015
    5.989
    1.439
    113
    Wat dacht je van een big shopper... Kan je alles inproppen wat je wil (handtas, kussentje etc).

5. LVtje

LVtje Fanatiek lid

20 jan 2014
    3.128
    1.100
    113
    Vrouw
    Niet helemaal het antwoord op je vraag.
    Maar je kunt voor een paar euro ook prioriteit bij boeken. Dan mag je ook 2 items handbagage meenemen en zijn de afmetingen ook iets gunstiger.

Kost iets van €6 per vlucht dacht ik.

6. Eenkadootje

Eenkadootje Fanatiek lid

5 mrt 2013
    4.612
    2.406
    113
    We hebben een complete vlucht en verblijf geboekt via zo online reisbureau, en we kunnen dat ook niet meer veranderen. (Had even geen erg in dat de afmetingen iets kleiner waren dan gedacht)

Maar goed het zijn maar 3 dagen, dus minimaal meenemen. (En ja, dat kan ik wel)

7. Cin85

Cin85 VIP lid

12 jan 2010
    12.514
    14.017
    113
    Vrouw
    Kan je dit ook niet bijkopen tijdens het online inchecken? Geen idee hoor, ik boek altijd alles zelf.

Wel knap als je het redt met zo'n kleine tas! Ik heb voor 3 dagen altijd een propvolle trolley mee en nog eens een grote tas. (Komt mede doordat ik minimaal 3 paar schoenen mee heb.)

8. Eenkadootje

Eenkadootje Fanatiek lid

5 mrt 2013
    4.612
    2.406
    113
    Dat deed ik voorheen ook, koffer mee en dan meer dan helft niet aantrekken. Thuis alles weer wassen, ook wat ik niet aantrok.
    Nu doe ik het stuk simpeler.
    Alles combineerbaar, juiste schoenen aan.
    1 jurkje, legging en een T-shirt, 3x ondergoed en sokken. En ik trek dan een jeans aan, T-shirt en vest. (Jeans, is veiliger tip van Oprah, hoe overleef je een vliegtuigramp)

Shoppen in Barcelona: ik heb een eigen kledingboetiek en mt 46/48. Dus kleding voor mezelf hoef ik niet te shoppen.
    Enkel iets leuks voor de kids.

Deel Deze Pagina