Gisteren weer bij een aantal huizen gezien met Halloween. Voor ons lijkt het me met name voor de Kerst heel leuk Maar op internet zie je zo ontzettend veel prijsverschil. Ws ook kwaliteitsverschil maar het hoeft niet super professioneel. Gewoon wat leuke plaatjes, liefst thema’s die je kunt veranderen. Wie heeft er een, of heeft tips? Ik zie ze ook bij Aliexpres, maar twijfel of ik dat moet doen. Koop daar liever geen elektronica.
Je hebt ze nu ook bij de action. Van 4 euro tot 15 euro geloof ik. Geen idee of die kwaliteit goed is. De sneeuwvlokjes lijken mij wel leuk voor kerst.
Ik heb vorig jaar een hele simpele gekocht bij ali. Geen fancy plaatjes, maar alleen rode en groene stipjes, waarbij je wel een timer kan instellen en of ze flikkeren en zo ja hoe ze flikkeren en één van beide kleuren is geloof uitschakelbaar. En met een afstandsbediening om hem uit/aan te zetten. Die doet het prima. Hij staat hier in de achtertuin en het staat wel gezellig. Ik zal eens kijken op ali welke het was, dan heb je een beetje vergelijkingsmateriaal. Edit: Dit is hem: http://s.aliexpress.com/JZJ7jAfa
Ik heb deze idd gezien. Maar ik wil graag plaatjes. Heb gisteren ook zulke leuke dingen op de gevels van huizen gezien met Halloween. Echt onwijs grappig!
Ik heb er in de zomer 1 voor kerst gekocht bij de action, met plaatjes. Uiteraard nog niet uitgeprobeerd. Ding was een paar tientjes.
Ik had mijn projector (alleen stipjes) gister met halloween aanstaan op mn gevel. Kreeg er enorm veel complimenten over! Was wel €50 maar je ziet de stipjes erg goed! En hij is 100% waterdicht. 3 jr geleden bij het kruidvat gekocht.
Oh echt!? Wat jammer dat er geen bij ons in de buurt zit. Ik zie dat ze geen webwinkel hebben helaas. Dank voor de tip!
Nee, helaas nog niet. Ik ben voornemens bij intratuin oid. te gaan kijken. Maar deze week heb ik daar geen tijd voor. Als er iemand is met ervaring met een bep. type op dit forum durf ik ms wel online te bestellen. Anders eigenlijk niet.