dat is onze ervaring tot nu toe ook. We zijn altijd tussen 23 en 24 vertrokken, en de kinderen hebben tot nu toe steeds tot een uur of 6/7 de volgende morgen geslapen. Ideaal, want 3/4 van de reis zit erop.
Haha ja ik ga dus al om 20 uur slapen. Direct in coma! En met de kinderen, Tsjah die slapen 70% van de reis haha. Wij leggen ze in de auto, dan zijn ze een half uurtje wakker en daarna tot 7 uur in slaap. En dan slapen ze behoorlijk veel de rest van de dag. Gelukkig 😅
In jouw geval zou je ook nog om 6:00 kunnen vertrekken, ben je rond 17:00 op de plaats van bestemming. Maar goed 's nachts is natuurlijk ook gewoon prima als dat jullie bevalt. Ik zou geen nacht over kunnen slaan en 's nachts rijden is niet mijn sterkste punt, dan vallen mijn ogen snel dicht. Doe mij maar lekker overdag en ook op ons gemak stoppen en even allemaal de auto uit. Speelt ook mee dat onze kinderen niet lekker slapen in de auto en autorijden overdag helemaal niet erg vinden. Geen enkele reden dus voor ons om 's nachts te rijden