gewoon grappig bedoeld. mijn oudste had dit niet zo maar de jongste hahaha tis af en toe net zon schildpad. dat koppie en helemaal als zr nekje uitsteekt en probbert dr hoofdje omhoog te houden. en ze lacht ook nog es altijd kennen jullie die schildpad uit pandadroom van de efteling? nou die... en ze heeft ook een slaapzak met schildpad erop. als ze die aan heeft kom ik helemaal niet meer bij achhhh ons lieve schildpadje
wat ben jij gemeen! heb nog nooit zo gekeken naar die muppet van mij ik ga eens even goed kijken hahaha
Bekijk bijlage 177803 Haha gelukkig is ze heel erg bijgetrokken Maar dit zeiden mijn schoonzus en man altijd over mijn/onze oudste... Lelijk is de luier, schoon in de sluier??? Nee ook ik vond mijn oudste de allermooiste toen ze geboren was.. net als iedere moeder denk ik... Maar als ik nu af en toe foto's terug kijk... dan denk ik soms ogg kind dat geboortekanaal was net iets te krap voor jou hahaha
in het begin op een jipjip (van sesamstraat) dat was ook dr bijnaam, naast 'knorretje' omdat ze vaak verkouden is Zoonlief leek vlak na de geboorte het meest op ET (mocht ik ook al niet zeggen van de verpleegster)
haha leuk! Qua uiterlijk zou ik het niet zo snel weten, qua praten is ze net calimero. En als baby noemden we haar altijd maggie (van de simpsons) omdat ze met haar tut altijd zo deed.
Die van mij is net n kleine apke haha..hangt overal in, en de manier waarop ze kruipt haha en echt n aapje.. maar wel een heel lief en knap aapje!! Hihi.. Leuke topic dit haha
vandaag lijkt mijn jongste op pebbles van de flinstones. ze heeft voor de eerste keer een staartje in
De oudste werd door mijn vriendin altijd knofje genoemd. De jongste....nou op t moment is ie vooral Dennis the Menace...zucht
Wahaha, wat leuk dat jij je kindje op een schildpadje vind lijken met dat nekkie dat hebben wij hier ook. Soms zeggen we ahhhh kijk dan die 'turtle neck..' Verder lijkt ze niet echt ergens op denk ik, ja op mij en der papa..
Haha leuk topic!!! Mijn oudste vond ik altijd wat weg hebben van knofje. Maar nu lijkt ze toch echt op zichzelf hihi. Mijn jongste is echt mn aapje haha. Hangt bij me als een aapje,kan echt gillen als een aapje hihi. Maar wel mijn mooie lieve aapje hoor!
Uhh enige wat ik hier hoor is dat de oudste net een chineesje lijkt en de jongste een negertje Is vast niet lullig bedoeld ofzo haha, maar inderdaad.. de oudste heeft wat aziatisch, vooral z'n ogen.. en de jongste heeft wat meer het uiterlijk van zijn vader. Allebei heel anders en toch lijken ze weer heel veel op elkaar,.
Mijn jongste noemden we toen ze net geboren was joda (star wars kenners weten wel wie ik bedoel). Daar leek ze echt sprekend op. Ze is heel aardig aan het opdrogen, ik vind haar nu een beeldschoon meisje. Mijn oudste lijkt een beetje op linus (zie avatar - en die had ik al gekozen toen ik nog zwanger was) maar vooral is hij een jongensversie van mij, en hij lijkt op mijn oudste broer.
haha grappig om te zien. Mijn zoontje is door een vriendin regelmatig gremlin ( hoe schrijf je dat ) genoemd. Daar vond ze m soms op lijken En kleine boedha hihi
Hahaha wat grappig! Foto's erbij zou het nog leuker maken! Ben nu wel heel erg benieuwd geworden hihi