Reistijd

Discussie in 'De lounge' gestart door ShampooL, 18 mrt 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ShampooL

ShampooL Niet meer actief

Mijn verloofde en ik willen dolgraag verhuizen.
    We willen naar de buitenwijken van Parijs omdat de huur goedkoper is dan in Parijs zelf.

We zijn aan het kijken hoe ver we max. willen gaan vanwege de reistijd naar Parijs.
    Verloofde werkt namelijk in Parijs.

Mijn vraag aan jullie is;

Hoelang is jullie reistijd in totaal? Dus heenweg en terugweg.

Wij zitten te denken aan max. 45 min heen, en max. 45 min terug.

Ik ben erg benieuwd :)

xx

2. minon

minon Niet meer actief

Nou exact jou post. Ik reis 45min heen en 45min terug. Bij file duurt het soms wel langer.

3. Devilschase

Devilschase VIP lid

1 dec 2007
    21.163
    8.145
    113
    Generaal zonder leger.
    Flevoland
    7 min heen en 7 terug :)

4. Joycey

Joycey Niet meer actief

50 heen en vreemd genoeg 40 terug ;):D

5. alamea

alamea Fanatiek lid

15 jan 2013
    1.270
    0
    0
    Anderhalf uur heen en anderhalf uur terug met OV, anderhalf uur heen en 1 uur terug met de auto.

6. Esje13

Esje13 Fanatiek lid

4 mrt 2013
    1.574
    0
    0
    NULL
    NULL
    50 heen en 50 terug

7. Luna28

Luna28 Niet meer actief

Hangt er vanaf of ik met t Ov ga of met de auto. Naar m'n werk met t Ov ongeveer 40 min van deur tot deur. Met de auto gemiddeld 20/25 minuten. Geen rekening gehouden met vertraging of file.

8. blijzwanger

blijzwanger Fanatiek lid

19 jan 2014
    1.832
    35
    48
    Utrecht
    voor mij 10 min en voor mn vriend 3 uur :) (heen en terug, komt door slechte aansluiting van bus & trein)

9. Mauw

Mauw Fanatiek lid

4 sep 2012
    1.626
    0
    0
    Amsterdam
    15 min heen en 20 min terug.

10. ShampooL

Voor de mensen met een lange reistijd; zijn jullie hier tevreden mee? Of is het erg vervelend om elke dag zo lang te moeten reizen?

Dankjulliewel voor jullie reacties! :)

11. Marijke1982

Marijke1982 Niet meer actief

Met het OV is het 45 minuten (zonder vertraging). Met de auto 15/20 minuten.

12. Islah

Islah Niet meer actief

Toen mijn man werkte fietste hij een uur heen en een uur terug, als het hard waaide meestal anderhalf uur.

13. perzik

perzik Fanatiek lid

25 jul 2012
    1.263
    0
    0
    80 minuten heen. 70 minuten terug.
    Ik vind het wel meevallen. Ben er altijd sneller dan ik vooraf bedenk. Radio aan... tijd voor mezelf.

14. ShampooL

Oe, op de fiets! Wat gezond! :D

Ik denk niet dat ik mijn vriend op de fiets krijg. (Fransen kunnen niet fietsen zoals wij Nederlanders het kunnen! haha)

15. Demino

Demino Fanatiek lid

8 okt 2013
    2.792
    293
    83
    Mijn vriend doet er ongeveer een halfuur over als hij alles mee heeft in het verkeer.. Hij heeft alleen de pech dat ie echt heel erg veel in de file staat ('s avonds onvermijdelijk helaas).. En dat vindt ie niks. We zijn nu aan het overwegen dichterbij zijn werk te gaan wonen; op een gegeven moment gaat het absoluut tegenstaan als je continu in de file staat..
    's Ochtends gaat ie trouwens een halfuur eerder weg, zodat hij de files voor is.. Houdt wel in dat hij een halfuur eerder op het werk is en dat gaat allemaal van zijn eigen tijd af helaas.

16. Pluisjee

Pluisjee Fanatiek lid

15 mrt 2012
    4.592
    20
    38
    Vrouw
    Noord Holland
    Ik heb een reistijd van in de ochtend 35 min (drukte in de stad)
    Op de terugweg (ik werk tot 13.00) ga ik over de snelweg en ben ik 20 min kwijt alleen hoef ik dit niet in de ochtend te doen.

Vriendlief werkt door heel Nederland (bouw)
    Nou wonen wij redelijk in midden van Nederland dus meestal valt mee maar hij was nu aan werk in Basel en dat is 1,5 uur. Niet leuk maar meestal zijn dit de korte klussen. Hij heeft een winkelcentrum gebouwd en dat was nog geen 20 min hier vandaan en liep hij 9 maanden.
    Heel verschillend dus.

17. ShampooL

Lijkt me ook wel fijn, een uurtje voor jezelf :)

18. Islah

Islah Niet meer actief

Nou ja mijn man is ook geen Nederlander hoor... Iedereen kan leren fietsen haha.
    Waar hij werkte kwam geen openbaar vervoer. De dichtsbijzijnde bushalte was nog op een half uur lopen daar vandaan dus dat had ook geen zin en dan had hij bovendien nóg vroeger op moeten staan. Heel af en toe reed hij wel met een collega mee als het glad was ofzo.

19. Saz667

Saz667 Fanatiek lid

24 nov 2008
    4.841
    177
    63
    Hier een uur heen en een uur terug. Als ik pech heb kan het in de ochtend zomaar een half uur langer zijn, ivm 2 bruggen die wel eens open staan en file (voor de brug en ivm wegwerkzaamheden).

20. Stukkie

Stukkie Actief lid

8 feb 2014
    236
    0
    0
    NULL
    NULL
    Met de auto 5 min heen en 5 min terug

Deel Deze Pagina