Iemand enig idee hoe ik hier aan kan komen? De tandarts had alleen proeftubes tandpasta voor volwassenen. En nu we binnenkort op reis gaan, heb ik liever een klein tubetje voor onze kleine man.
kruidvat verkoopt kleine tubes met allerlei producten. Of anders zo'n roze theramed met een krokodil op (zijn ook kleine tubes)
bij de etos, kruidvat, trekpleister. ik haal ze altijd in duitsland als ik daar ben, liggen daar gewoon in de supermarkt.
Elmex zit bij sommige tandenborsteltjes mee verpakt. Weet zo alleen niet welke tandenborstels dat zijn. Haha, hier heb je dus niks aan.,..
Gewoon bij de Kruidvat? Volgens mij hebben ze die altijd wel, Elmex peuter- en kindertandpasta in het klein. En anders neem je toch gewoon een grote tube mee. Ik weet niet, vind het altijd nogal onzinnig, alsof zo'n tube kilo's weegt.
Bij ons lagen ze ook niet in de pot op de balie. Hij heeft nog voor mij in de kast gekeken, maar helaas... NIKS!
Is geen probleem hoor, de grote tubes kindertandpasta hebben meestal een inhoud van 75 ml, en je mag verpakkingen van 100 ml meenemen