Verschil houding boek/tablet

Discussie in 'De lounge' gestart door Zetje, 11 aug 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Zetje

Zetje Lid

16 nov 2013
    29
    14
    3
    Zit me al een poos af te vragen hè, wat is er nou anders aan je houding als je een boek leest of met een tablet of smartphone bezig bent? Dit ook naar aanleiding van dat recente bericht over kinderen en volwassenen met rug- en nekklachten door het gebruik van tablet / smartphone.
    Als je een boek leest is je houding toch niet veel anders? Of lees ik mijn boeken op een gekke manier? :D;)

2. ImAmommy

ImAmommy Fanatiek lid

23 aug 2015
    1.614
    1
    36
    Hahaha dat is een goeie. Was nog niet in me opgekomen :D

3. twinkle star

twinkle star Niet meer actief

Met een tablet en telefoon ben je ook continue met je armen/handen bezig misschien zit daarin een verschil.

4. Leraje

Leraje Fanatiek lid

19 apr 2013
    4.965
    2.790
    113
    Ik niet, maar ik hang zowel met boek als tablet altijd in heel vreemde houdingen op de bank, benen over de rugleuning enzo :D

5. Charmed72

Charmed72 Fanatiek lid

8 mrt 2009
    1.357
    273
    83
    Vrouw
    Een boek leg je weg en je gaat iets anders doen. Een smartphone (bij tablet wat minder) neem je mee als je iets anders gaat doen en daarna ga je weer door met je smartphone.

Het gebruik bij een smartphone itt een boek is veel hoger, dus geeft ook meer klachten.

6. In your eyes

In your eyes Niet meer actief

:$ :$ :$
    ;)

Ik lees veel, heel veel, en ik denk dat er vrij weinig verschil zit tussen de hoeveelheid dat ik mijn smartphone gebruik en mijn ereader.
    Mijn houding is hetzelfde eigenlijk.

Deel Deze Pagina