Iemand wel eens bij Inspiration Point in Valkenswaard geweest?

Discussion in 'De lounge' started by kimr1, May 12, 2013.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. kimr1

kimr1 Bekend lid

Aug 13, 2008
    545
    0
    16
    Is er hier iemand wel eens bij Inspiration Point in Valkenswaard geweest? We denken erover om dit te doen voor de vrijgezellendag van onze vriendin.
    Is het leuk? Is er eten bij? Zo ja, is dat eten lekker?

2. Dunc1984

Dunc1984 Bekend lid

Jun 15, 2011
    532
    0
    0
    Noord-Brabant
    Ja! Inspiration point is echt heel erg leuk. Het is alweer een tijdje geleden dat ik er gegeten heb, dus dat weet ik eerlijk gezegd niet meer. Maar in elk geval niet slecht, anders had ik het wel onthouden!

Kom zelf uit valkenswaard en het is al jaren populair!

3. Brett

Brett Bekend lid

Jul 2, 2009
    896
    1
    0
    NULL
    NULL
    Ik en ik vond het vreselijk. Flauwe, platte humor, mensen die het podium opgehaald worden om voor schut gezet te worden. Sorry maar het is gewoon niet mijn manier van een leuke avond uit. Enige pluspunt vond ik dat de zang, die live was echt goed was Maar verder, nee not my cup of tea zullen we maar zeggen.

4. Dani11

Dani11 Niet meer actief

Ja met een vrijgezellenfeest, ik vond het leuk!!

5. Dunc1984

Dunc1984 Bekend lid

Jun 15, 2011
    532
    0
    0
    Noord-Brabant
    Haha, ja dat kan natuurlijk ook! Het is dus echt persoonlijk..!

6. sandraske

sandraske VIP lid

Jul 23, 2010
    14,043
    0
    0
    Noord-Brabant
    Ik ben er twee keer geweest, vond het echt heel leuk en ik vond het wel meevallen met voor schut zetten van mensen.

Eten is simpel maar wel goed!

7. marjolinos

marjolinos Fanatiek lid

Mar 9, 2009
    2,953
    0
    0
    tilburg
    Ik ben er geweest toen het nog in eindhoven zat. Toen was het steengrillen als eten. Ik vond het niets maar de groep dames waar ik mee was (vrijgezellenfeest) vonden het leuk...

8. kirst78

kirst78 Fanatiek lid

Nov 15, 2007
    4,760
    0
    0
    Ik vond het ook erg leuk. Zou zo nog een keer terug gaan. Je moet idd wel met een groep gaan, anders lijkt het me niet zo gezellig. Er is bij ons niemand voor schut gezet en ik vond de zang idd erg goed.

9. Roxyroxx

Roxyroxx Niet meer actief

Ik ben er ook nu twee keer geweest. Vond het wel gezellig maar was met een groep en met wat drankjes dus lijkt me prima voor een vrijgezellenfeest! Was trouwens idd goede livezang. Zelf ben ik vegetarisch en heb er prima kunnen eten, wel van te voren aangegeven en toen goed geregeld daar.

10. SeaShell

SeaShell Niet meer actief

mijn ouders zijn enkele keren geweest en vonden het geweldig... mijn soort humor is het niet, dus denk dat het voor mij niks zal zijn

Share This Page