Hoe laat zouden jullie vertrekken?

Discussie in 'Vakantie en vrije tijd' gestart door rjdn12, 10 jun 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. rjdn12

rjdn12 Fanatiek lid

14 jan 2010
    1.810
    1
    38
    Hoi allemaal,

Wij gaan half juli voor 2 weken naar Frankrijk. Een plaatsje 8 km van montpellier.
    Onze aankomstdatum is zaterdag, dus het zal wel heel druk zijn met vakantiegangers op de weg.
    Nu zit ik te twijfelen wanneer weg te gaan: vrijdag avond of vrijdag nacht rond 3 uur(dit zodat mijn vriend nog een beetje slaap krijgt)
    Vrijdag ochtend en overnachten is geen optie omdat mijn broertje meegaat en die moet vrijdag gewoon werken.
    Wat zouden jullie down?

2. Kiwi08

Kiwi08 Fanatiek lid

30 okt 2008
    1.169
    0
    0
    wij gaan dan het liefst rond 3 uur weg..
    wij gaan ook vaak pas op zondag rijden.. is het ook rustiger op de weg

3. marleen2109

marleen2109 Fanatiek lid

13 jan 2010
    2.575
    0
    0
    Vrijdagnacht vertrekken. Wij zijn alle vakanties rond 4u 's morgens weggegaan. De eerste uren is het rustig op de weg en onze 2 kinderen vielen gewoon weer in slaap en dan kun je gelijk een heel stuk achter elkaar doorrijden.

4. nijntje1984

nijntje1984 VIP lid

15 sep 2008
    15.693
    1
    0
    Ik zou ook 's nachts vertrekken ipv 's avonds. Zodat je partner toch wat slaap kan hebben.

5. aapje79

aapje79 Fanatiek lid

11 feb 2010
    1.712
    28
    48
    gelderland
    als wij naar spanje rijden, dan gaan we s'avonds rijden als het ongeveer bedtijd is voor de kids, die slapen dan de hele nacht door en man gaat s'middags nog een paar uur slapen.

6. Sweetangel28

Sweetangel28 Fanatiek lid

3 nov 2009
    2.007
    0
    0
    Fulltime mama
    nijmegen
    Hier ook in de avond vertrekken heb je bijna de hele weg voor jezelf in de nacht :D Manneke slaapt ook in de middag bij aankomst :)

7. tanjax11

tanjax11 Niet meer actief

Ik zou ook snachts gaan rijden, eerst dus nog eve slapen en dan redelijk fit rijden...

8. augustus

augustus Niet meer actief

wij gaan vrijdag op zaterdag nacht richting zuid france en vertrekken rond 3 uur. Rosalie gaat zo hup met dr pyama de auto in. Mijn vriend en ik wisselen het rijden af zodat we nog wat kunnen rusten tijdens de rit.

9. mama suus

mama suus VIP lid

18 aug 2008
    7.510
    188
    63
    somewhere
    hier rijden we ook altijd smorgens erg vroeg laatste keer rond 5 uur en denk dit keer weer. (hoefen maar 8 uur) kids in de pyama erin dekentje over. en crossen lekker rustig altijd nog zo vroeg en dan zijn we ook het drukste gebied voorbij. en rond het ontbijt al een heel eind opgeschoten.
    ook wij rijden om en om elke 1,5 uur wisselen we.

10. rjdn12

rjdn12 Fanatiek lid

14 jan 2010
    1.810
    1
    38
    Bedankt voor jullie reacties!
    Mijn vriend rijdt alleen, (ik ben echtt een schijtert op de weg) we weten nu dat we rond 03:00 weg gaan, maar nu twijfelen we of we niet een dagje later moeten gaan ivm met de drukte op zaterdag.

Deel Deze Pagina