Op vakantie in Duitsland....waar te beginnen?

Discussie in 'Vakantie en vrije tijd' gestart door Gizzie1983, 24 mrt 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Gizzie1983

Gizzie1983 Fanatiek lid

11 apr 2011
    3.367
    234
    63
    Secretaresse
    Noord-Brabant
    Mijn man en ik zijn onervaren reizigers ;). Laat staan dat we bekend zijn met vakantieparken...

Nu willen we in de zomervakantie misschien een weekje naar Duitsland gaan met z'n drietjes. We denken misschien aan omgeving Eiffel? Volgens mij best mooi daar, en het is niet ver rijden.

Het mag best een beetje luxe zijn :). Een tent is echt niets voor ons, dus als het een camping wordt, dan zeker in een luxe stacaravan. Bungalowpark kan ook, in een huisje of zo.

Iemand leuke tips?

2. sunshineS1976

sunshineS1976 Niet meer actief

Wij gaan zelf naar Center Parcs Hochsauerland (idd niet ver). Prachtige omgeving en zoveel te doen en te zien. Wij hebben een hotelsuite met verdieping, om wel lekker dat luxe van een vakantie te hebben :) En Center Parcs zelf is natuurlijk gewoon top voor kids :)

3. Tweekids

Tweekids VIP lid

26 aug 2012
    13.148
    330
    83
    Vrouw
    Kraamverzorgster & hypnobirthing docent
    Ik hou zelf niet zo van duitsland misschien noord frankrijk wat misschien ook wat beter weer? Normandie schijnt heel mooi te zijn, en de atlantische oceaan.. Ik zeg maar wat hoor :p

4. Cindy81

Cindy81 Fanatiek lid

28 feb 2012
    2.271
    50
    48
    Wij zijn vorig jaar naar Landal Sonnenberg geweest. Dit ligt bij de Moezel.

Heel leuk park. Er was genoeg te doen voor ons zoontje (zwembad, binnenspeeltuin, hertenweide) en in de omgeving is er ook genoeg te zien en te doen.

Wij hadden een vernieuwd huisje en dit was top.

5. Butchke

Butchke Niet meer actief

Sauerland en Eifel beide leuk. Sauerland is leuker voor de kids.
    Ligt ook een pretparkje en een mooi zwembad.

Hotel Der Brabander is erg leuk en comfortabel. Ze hebben ook appartementen. Winterberg is een leuk stadje, veel wandelmogelijkheden. Ook ligt er in de buurt zo'n rodelbaan, er worden leuke dingen georganiseerd voor kinderen. Ik vind het een aanrader.

6. Athina

Athina VIP lid

31 okt 2007
    23.809
    3.339
    113
    zwemjuf
    zuid-holland
    Wij zijn naar Landal Warsberg geweest :) . Zowel warsberg als sonneberg zijn huisjesparken met ook een campingdeel.

Op Sonneberg hebben ze -wat ik begrepen heb- ook een kleine binnenspeeltuin. Dat is op Warsberg niet. Verder is Warsberg wel mooi en netjes :) . Mooie omgeving ook.

Op Warsberg zaten wij in een kinderbungalow, prima bevallen - maar voor jullie nu nog wat overbodig denk ik. Leuk vanaf peuterleeftijd denk ik en wat ouder.

Maar Landal vind ik zéker een aanrader!

7. Jo79

Jo79 VIP lid

6 mei 2007
    25.067
    3.861
    113
    Wij zijn normaal geen personen om steeds naar dezelfde vakantiebestemmingen terug te keren, maar we zijn al 4 x naar Landal Wirfttal geweest. Vorige maand ook nog met de voorjaarsvakantie.
    De meeste bungalows zijn ondertussen wel gerenoveerd en zien er goed uit. Het is verder geen flitsend nieuw park, maar ik kom voor de rust, om te wandelen en de kinderen vinden het daar geweldig, zwembadje, speelgrot, speeltuin, midgetgolf, genoeg te doen.
    De Eifel is een mooi gebied, niet al te ver rijden, maar toch heb je echt een vakantiegevoel met al die bossen en heuvels. Landal Wirfttal | Bungalowpark Stadtkyll - Eifel, Duitsland

8. mamabri

mamabri Niet meer actief

Zijn wij een jaar of 4 geleden ook geweest, heel erg leuk, mooi park. Enige nadeel vonden wij dat alles zoals restaurant, bar etc om 21.00 uur dicht was.

9. Mamanama

Mamanama Fanatiek lid

10 apr 2009
    4.080
    65
    48
    Zoetermeer
    Center pArcs Hochsauerland is echt gaaf! Prachtige omgeving, super leuk park...echt een aanrader.

10. wendyw80

wendyw80 Fanatiek lid

8 jan 2009
    2.189
    24
    38
    zeeland
    Vrienden van ons zijn in vakantiepark Cochem geweest van Roompot en dat schijnt ook een mooi park te wezen met luxe huisjes.

Wij gaan zelf regelmatig naar Landal Warsberg maar dan op de camping.
    De huisjes daar zijn klein en sommige echt aan renovatie toe.
    Verder is het wel een leuk park en mooi gelegen.

Deel Deze Pagina