Lotte zal rond de 18 maanden zijn wanneer ukkie 2 geboren wordt. Wat voor wagen zal ik nemen? Heb nu de Bugaboo kameleon die ik het liefst voor ukkie 2 ook wil gebruiken. Lijkt me alleen tijdens de wat langere afstanden niet prettig voor Lotte als ze niet kan zitten etc. Misschien dan toch maar een duo wagen nemen? Lijkt me alleen zo'n bakbeest.. Wat zouden jullie doen?
Wij hebben bewust niet voor zo'n bakbeest gekozen, omdat je er waarschijnlijk niet zolang gebruik van maakt. Als ik nu naar Lisa kijk, die wil al veel zelf lopen en anders straks op de buggyboard staan (vind ze nu al leuk, als we oefenen) Ik denk dat als we wel zo'n duowagen zouden kopen we er maar kort gebruik van maken omdat lisa er dus straks niet meer in wil. En dan zit je dus met zo'n grote wagen te kijken.. Oke je kan hem dan weer verkopen later, maar toch.
volgens mij kan je van die stoeltjes kopen die je aan je wagen kan maken daar kan ze op staan en op zitten want mijn schoonzus heeft er ook 1
KLopt.. voor een buggaboo zijn speciale "kiddyboards" met een zadeltje erop.. heb ik ook ergens gezien.
ik zit net naar hetzelfde te kijken. As zal nog geen 2 zijn als nr2 zich aandiend. ALhoewel ze nu al heel graag zelf stapt, kan ik niet van haar verlangen dat ze straks met boodschappen of slenteren, lekker meestapt. Ze zal dat niet kunnen volhouden, dus een duo bak, alleen ik weet nog helemaal niet wat ik me daarbij moet voorstellen. Zoiezo wil ik een andere wagen, want ik heb nu de quinny met kantelwiel en ik wil zwenkwiel.
zijn er geen tweeling buggy's die je vanaf 0 mnd mag gebruiken? ik zelf heb met mijn 2 oudste een quinny duo wagen gehad maar was Dave ook nog maar 11 mnd toen AmeƩ geboren werdt zijn lellen van wagens maar makkelijk in gebruik ook kwa sturing succes met je keuze
Ik ben bang dat we hier toch nog een duowagen moeten aanschaffen.. Gisteren zijn we naar Ikea geweest met zijn 4-en en het was zelfs toen een regelrechte ramp. Lisa wil niet steeds op het plankje staan en ik zie me al steeds ruziemaken met haar, als ik straks eens alleen met de 2 kids ga winkelen/wandelen... Dus ik ben ook maar eens op marktplaats aan het snuffelen voor een duowagen....