Staan in bedje!

Discussion in 'Baby en dreumes' started by chantalk, Jan 27, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. chantalk

chantalk Fanatiek lid

Oct 4, 2006
    3,914
    0
    0
    ergens in het gezell
    Ons zoontje heeft vandaag uitgevonden dat hij in bedje zich met slaapzak en al kan optrekken en staat dan vrolijk rond te kijken.
    Tot hij stapjes wil zetten wat natuurlijk niet gaat met een slaapzak aan :rolleyes:
    Dan valt hij achterover met zijn hoofdje tegen het bedje aan.
    Ik ben dan ook bang dat hij een keer verkeerd valt.

Heeft iemand tips wat ik hier aan zou kunnen doen?

Slaapzak uitlaten is geen optie, want zonder slaapzak gaat hij niet slapen en hij draait zich op zijn buikje om te slapen en kruipt dan onder de deken vandaan.

Groetjes Chantal

2. Channie

Channie Fanatiek lid

Oct 13, 2005
    4,149
    0
    0
    Misschien een langere slaapzak aan doen en die dan helemaal strak instoppen onderaan?

3. fioontje

fioontje Fanatiek lid

Jul 3, 2007
    2,748
    0
    0
    Den Burg, Texel
    lars deed dit ook maar na 2 keer vallen had meneer wel door dat hij toch door de knieen moest en dat kruipen met een slaapzak aan toch beter gaat :D

4. inge1983

inge1983 Bekend lid

Jul 27, 2006
    675
    0
    0
    Bij Nils ging het idd ook zo.

Na een paar keer hebben ze het vanzelf door. Nils stapt heel zijn bedje rond met slaapzak aan :rolleyes: En als hij wil gaan zitten, gaat hij voortaan ook door de knietjes.

Ik wens je nog veel lachplezier, want wat ziet het er toch komisch uit als ze de eerste paar keren willen gaan zitten (behalve wanneer ze vallen dan). Nils stak zijn kontje heeeeeeeeeel ver naar achteren en liet zich dan, als z'n kontje echt niet meer verder kon, gewoon naar achteren vallen. Heeft wat tranen van het lachen gekost hier haha.

Groetjes Inge

5. chantalk

chantalk Fanatiek lid

Oct 4, 2006
    3,914
    0
    0
    ergens in het gezell
    thanx voor jullie antwoorden.
    Inge dat zal er idd wel leuk hebben uitgezien :)

Nouja hier voorlopig dan maar een helmpje op in bed ;)

Share This Page