Ik heb zojuist de Quinny Moodd 4 wheels aangeschaft met opvouwbare kinderwagenbak/reiswieg en ik heb de reiswieg ook net bevestigd aan het onderstel (dmv een kliksysteem), alleen beweegt de reiswieg naar mijn idee nogal veel. En met bewegen bedoel ik net zoals een wipstoeltje zo op en neer beweegt zeg maar. Hoort dit zo of is er iets anders aan de hand?
hoi hoi ik heb geen flauw idee maar ik heb een vraag aan jou of het met inklappen makkelijk in de achterbak past?
Een reiswieg beweegt wel wat op een onderstel maar of het teveel is, ik ben er toen zelf mee naar de babyzaak mee terug gegaan en hun gaven aan dat het bij ons normaal was ivm wiebelen en hobbels op enz. (En of het in je kofferbak past ligt een beetje veel aan je auto hè?)
Oke, ja ik heb deze kinderwagen online besteld via Wehkamp. Maar ik zal dan wel even naar een babydump filiaal en het daar vergelijken. Vind namelijk wel dat ie veel beweegt, maar ja ik heb geen vergelijkingsmateriaal. Iemand toevallig hier dezelfde wagen?
ik heb al een oude hoor, van 2011 een quinny buzz Maar de mijne doet het ook, al is het in de loop van de tijd wel erger geworden. Maar het was dus al vanaf het begin
Ik zag dit filmpje: https://www.youtube.com/watch?v=jEo1XluMe8g En vond de reiswieg toen ook al zo bewegen! Ziet er nogal onstabiel uit. Herken ik niet van de wagen die ik nu heb, dat is geen Quinny trouwens.
Wij hebben ook de moodd en bij ons bewoog de reiswieg ook wel wat, maar niet heel erg. Qua formaat vind ik deze wagen echt ideaal. Heb een VW Lupo en daar past net een boodschappentas in, maar de kinderwagen ook. Moest dan alleen wel 2 wielen eraf halen.