Dit hoort misschien niet specifiek bij baby-uitzet, maar weet niet waar ik het anders moet plaatsen. Ik heb eens in een 'show-de-babykamer-topic' iets heel leuks gezien. Diegene had namelijk gewoon ansichtkaarten van badeendjes in een lijst gedaan en als schilderij opgehangen. Ik vond dit zo leuk en ik wilde dit ook gaan doen. Ik ben al op zoek geweest, maar kan nergens die kaarten vinden. Is er misschien iemand die weet waar die kaarten te koop of te bestellen zijn?
volgens mij komen die kaarten van de IKEA, daar hebben ze in ieder geval wel kaartjes met badeendjes.
deze kaarten verkopen ze bij de ikea! is een pakketje van 5 meen ik. Op de afdeling waar ze die canvasdoeken en lijsten hebben!
Verkopen ze bij Ikea ook ansichtkaarten? Ik had al bij Hema en Bruna enzo gekeken. Helemaal niet aan Ikea gedacht voor zoiets, maar bedankt, weer wat wijzer. Van de week nog even snel halen, dan ben ik nog net op tijd.
Ik heb die op de babykamer hangen. Ze kwamen inderdaad bij IKEA vandaan, gewoon ansichtkaarten. De fotolijst kwam bij de Action vandaan.
Weet iemand of er misschien ergens anders ook ansichtkaarten/posters oid met badeendjes te koop zijn? Dan kan ik misschien 2 lijsten maken.