badeendjes in lijst, waar?

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door Coco, 19 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Coco

Coco VIP lid

31 aug 2007
    6.135
    0
    0
    omg. Rotterdam
    Dit hoort misschien niet specifiek bij baby-uitzet, maar weet niet waar ik het anders moet plaatsen.

Ik heb eens in een 'show-de-babykamer-topic' iets heel leuks gezien. Diegene had namelijk gewoon ansichtkaarten van badeendjes in een lijst gedaan en als schilderij opgehangen. Ik vond dit zo leuk en ik wilde dit ook gaan doen. Ik ben al op zoek geweest, maar kan nergens die kaarten vinden.

Is er misschien iemand die weet waar die kaarten te koop of te bestellen zijn?

2. L83

L83 Bekend lid

17 dec 2007
    627
    0
    0
    volgens mij komen die kaarten van de IKEA, daar hebben ze in ieder geval wel kaartjes met badeendjes.

3. natjes

natjes Niet meer actief

deze kaarten verkopen ze bij de ikea! is een pakketje van 5 meen ik. Op de afdeling waar ze die canvasdoeken en lijsten hebben!

4. Coco

Coco VIP lid

31 aug 2007
    6.135
    0
    0
    omg. Rotterdam
    Verkopen ze bij Ikea ook ansichtkaarten? Ik had al bij Hema en Bruna enzo gekeken. Helemaal niet aan Ikea gedacht voor zoiets, maar bedankt, weer wat wijzer.
    Van de week nog even snel halen, dan ben ik nog net op tijd.

5. lique80

lique80 VIP lid

18 sep 2006
    7.763
    0
    0
    Programmeur
    Noord-Holland
    Ik heb die op de babykamer hangen. Ze kwamen inderdaad bij IKEA vandaan, gewoon ansichtkaarten. De fotolijst kwam bij de Action vandaan.

6. Coco

Coco VIP lid

31 aug 2007
    6.135
    0
    0
    omg. Rotterdam
    Nogmaals dank, deze waren inderdaad die ik bedoelde.

7. Puck70

Puck70 Bekend lid

6 jan 2008
    759
    0
    0
  8. BlaBlaBla

BlaBlaBla Bekend lid

25 jun 2007
    996
    0
    0
    Ik heb ze idd ook van de ikea :)

9. Coco

Coco VIP lid

31 aug 2007
    6.135
    0
    0
    omg. Rotterdam
    Weet iemand of er misschien ergens anders ook ansichtkaarten/posters oid met badeendjes te koop zijn? Dan kan ik misschien 2 lijsten maken.

Deel Deze Pagina