Heb gisteren luiers van Jumbo gekocht omdat bij mijn Kruidvat alles op was en ik geen voorraad meer had. Nou ben nu in staat het hele pak weg te gooien. Gatver wat stinken die dingen. Alsof ze 10 jaar in een muf vochtig hok hebben gelegen. En me dochter is al 3x doorgelekt terwijl dat nog nooit eerder is gebeurd. Wat een slechte luiers zijn dat zeg. Sorry moest het even kwijt
Ik vind ze niet super, maar ook niet zo slecht. Spuitluiers houden ze niet binnen, maar plas gaat wel goed. Ik zou even goed kijken waar het lekt. Soms is iets strakker bij beentjes of buikje de oplossing. Succes.
Ik heb ook 1 groot pak er van gebruikt, had ik gekregen en vond het echt geen slechte luiers. Niet door gelekt ofzo, verschoon dr ook regelmatig
Ik ben ook heel tevreden over maatje 5 van de Jumbo. Ze worden hier wel alleen 's nachts gebruikt omdat ze overdag al zindelijk is.
Ik ga ze nog proberen, had een pak gekocht, pampers maatje 1 bijna op en zag dat maat 2 van pamper 14,50 zijn voor 58 st. Dus ik dacht neem wel x jumbo eigen merk mee. Ben heel benieuwd. Kruidvatluiers waren bij hem geen succes, heel vaak een natte rug, terwijl we hem vaak verschonen...
Volgens mij zijn luiers heel persoon - en kindgebonden. Wij waren juist fan van Kruidvat omdat deze bij ons het beste werkte, nog beter dan pampers. We stappen nu over naar wasbare luiers en ook daarin merk ik hoe persoonlijk het is. Ik kan niet werken met pocketluiers terwijl de meeste mensen daar weer gebruik van maken.