We dragen bijna alleen maar, maar vandaag pakte ik weer eens de kinderwagen. Ze past er echt nog net in, als ze 3cm groeit al niet meer. We hebben een Mutsy Evo. Maar voor zover ik weet mogen ze pas in de buggy opzet als ze zelfstandig kunnen zitten. Hoe doe ik dat dan?
Hier met 10wk over op buggygedeelte toendertijd. Die kon ook helemaal in lig stand, mss die van jou ook?
Hoe groot is ze dan? Mijn zoon heeft tot 6 maanden in de reiswieg van de evo gelegen. Dat paste toen nog makkelijk en hij was toen bijna 70cm.
Hier kwam ik ook met mijn zoon achter vandaag toevallig. (Nu 4 maanden en 67cm) Als hij zich helemaal strekt zijn zn tenen en hoofd tegen de randen aan. Wij hebben een zitje die ook liggend kan. Hij wil sowieso graag alles zien als hij wakker is dus wie weet wel juist fijner.. Ik heb veel gelezen en lees overal idd dat kindjes zich wel opvouwen en het geen kwaad kan enz..
Ik heb ook een Mutsy Evo en het zitgedeelte kan helemaal plat. Met een warme voetenzak kan je je kleintje hier dus ook goed liggend in vervoeren.
Onze dochter ging ook al met 4mnd over naar het zit gedeelte. Zolang deze liggend kan kan dat prima hoor.
Kan helemaal plat dus geen probleem Als ik moest wachten tot hij zelfstandig zat, had t nooit gepast in de bak.zat pas na 9 maanden. Evo kan volledig plat, lekkere voetenzak er in en je kindje ligt prima!
Onze dochter kon pas met 16 maanden zitten en zoon met 10 maanden. Toen paste het allang niet meer. Inderdaad liggend in het zitgedeelte vervoeren. Geen probleem
Geen idee, ze meten hier bij het cb maar om de maand. Maar ze meet elke keer wel ruim boven gemiddeld, zit op de P94 lijn.
Mee eens. Hier waren ze met 4 maanden 74 cm en dat ging echt niet meer. Zitgedeelte plat. Hier gingen ze ook pas zitten rond 9 maanden, dat had nooit gepast natuurlijk
Mutsy Evo heeft kleine bakken. Ik had de oudste ook met 4 maanden in het buggy gedeelte, plat met voetenzak.
Is de bugaboo ant iets voor je? Dat is een buggy die helemaal plat kan en verder nog 2 zitstanden heeft. En superklein opvouwbaar.
Hier met 4 maanden overgegaan op de wandelwagen.. dochter haatte te reiswieg (reflux en wilde alles zien) dus dit was een oplossing. Wel zo liggend mogelijk.
Lijkt de mijne wel, die reiswieg is maar kort in gebruik geweest. De wereld was veeeeeeels te mooi. Boomblaadjes en struiken kijken (veel meer kon ze ook niet zien). Maxicosi op de adapters gebruikten wij ook nog wel eens op de evo dan was t helemaal feest met dat uitzicht.
O ja de Maxicosi met de adapters op de wagen was hier ook een groot succes! Dat deed ik vooral voor ik haar ‘groot’ genoeg voor de wandelwagen vond (nu nog heeel soms, naar het zkh bijvoorbeeld) Nu is het in de Maxicosi echt vechten tegen de gordels, gaan van de week maar over op een andere autostoel waar mevrouw hoger mee zit en vooruit kan kijken