Welk dagdeel vinden jullie het zwaarst?

Discussion in 'Alleenstaande moeders' started by eve, Feb 22, 2007.

Thread Status:
Not open for further replies.
?

Welk dagdeel vinden jullie het zwaarst?

1. ochtend

2. middag

3. avond

4. nacht

5. geen enkel dagdeel

6. de hele dag

Multiple votes are allowed.
Results are only viewable after voting.
  1. eve

eve Fanatiek lid

Apr 26, 2006
    4,525
    0
    0
    Den Haag
    Nou, laat ik dan maar meteen een poll erin gooien. Dan ziet dit forum er tenminste niet meer zo kaal uit :D

Ik vind de avond het moeilijkst. Voel me dan het meest alleen. Mis dan echt een partner die die kleine even uit handen neemt zodat ik kan koken of douchen ofzo. En gewoon om mee te praten over wat er die dag allemaal is gebeurt en wat me dwarszit en een arm om me heen.

Ben dus benieuwd welk dagdeel jullie zwaar vinden en waarom.

2. Platliggertje

Platliggertje Fanatiek lid

Dec 11, 2006
    1,683
    0
    0
    huismama
    Vilvoorde
    Idd de avond...
    Zit je zo alleen, geen hulp om die 2 rakkers in bed en bad te stoppen, geen babbel.
    En ik ben het nog steeds niet gewoon, ookal zeggen velen dat je dat wel gewoon raakt.

3. Feitkifkim

Feitkifkim Actief lid

Jun 20, 2006
    378
    0
    0
    Ik vind de avond ook zwaar maar de nacht ook, het idee dat ik niet meer een nacht doorgeslapen heb vanaf de bevalling maakt dat ik dat wel weer eens zou willen...
    Rick slaapt nu in zijn eigen bedje waardoor ik in ieder geval ook niet meer van alle geluidjes van hem wakker wordt.

Soms zou ik het graag even uit handen willen geven...

Kim.

4. PetraK

PetraK Fanatiek lid

Sep 19, 2005
    1,222
    0
    0
    Amsterdam
    Hoi hoi

Zwaar vindt ik het niet echt ... Ik geniet intens van me kindje.... Maar heel soms zit ik er wel doorheen, en heb dan ook zo iets van was er maar iemand, die even voor haar kon zorgen... Zodat ik even een momentje vor me zelf zou hebben.... Maar ja het is niet anders :)
    Gelukkig heb ik een hele makkelijke baby.

5. Saraah

Saraah Fanatiek lid

Dec 6, 2005
    3,597
    0
    0
    Almere
    ik vind de ochtend zwaa, omdat ik dan zoveel moet doen...

maar ook de avond, omdat je dan idd alleen zit..ik heb wel een goede routine gelukkig, dus aan koken kom ik wel, maar wanneer noa slaapt en ik zit voor de tv, dan voel ik me best enzaam...

6. Marijke1985

Marijke1985 Fanatiek lid

Jan 11, 2006
    2,505
    1
    0
    serveerster
    Ik vind de middag het zwaarst omdat ie smiddags het meest druk is, in de ochtend speelt ie altijd lief en s'avonds slaapt ie vanaf 7 uur.

7. juudje

juudje Fanatiek lid

Mar 7, 2006
    1,854
    0
    0
    helmond
    Ik heb ingevuld dat ik geeneen dagdeel zwaar vind. Maar das meer op Lynn gericht. Ik ben savonds te moe om me alleen te voelen. Aangezien ik me nog steeds niet top voel, slaap ik ontzettend veel. Rond 20.30u val ik ook om. Lig regelmatig op de ban te snurken.

8. leen1982

leen1982 Bekend lid

Jul 8, 2006
    634
    0
    0
    Ambtenaar
    Geraardsbergen (Belg
    Hallo,

ook ik heb s'avonds ingevuld! Ik kom dan thuis van hele dag werken in Brussel (en is geen bureaujob, maar met gedetineerden) en dan mag ik nog eten maken voor ons, wassen, omkleden, mee spelen, aandacht geven, in bed stoppen enz... allemaal zonder hulp of zonder zelf daarna eens aandacht te krijgen!

Maar ik denk dan aan de tijd toen ik wel nog samen was en heb liever gezegd het liever zo dan hoe het met hem daarvoor was!

Groetjes

Share This Page