Maak kans op een Motherhood kaartendeck bij het invullen van een vragenlijst

Discussion in 'Alleenstaande moeders' started by Jillschouten, Mar 5, 2025.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Jillschouten

Jillschouten Nieuw lid

Mar 5, 2025
    1
    0
    1
    Female
    Lieve vrouwen,

Ik wil iets belangrijks met je delen: hoe ik van een gevoel van eenzaamheid en overleven ging naar het vinden van rust, kracht en verbinding in mijn alleenstaand moederschap.

Wat veel mensen niet zien, is hoeveel het vraagt om alles alleen te dragen. De constante verantwoordelijkheden, de momenten van twijfel, en de stilte als de kinderen slapen. Maar ook de kracht, de liefde en de groei die het met zich meebrengt.

Ik voelde me lang gevangen in het gevoel alles alleen te moeten doen. Totdat ik besefte dat het anders kon. Ik ben me gaan verdiepen in hoe ik vanuit zachtheid en vertrouwen weer verbinding kon maken met mezelf en anderen. Hoe ik kon loslaten wat me tegenhield en kon groeien in mijn rol als moeder én als vrouw.

En nu wil ik jou helpen. Want ik weet dat er zoveel moeders zijn die hetzelfde voelen. Die verlangen naar meer rust, plezier en steun. Herken jij dit?

Ik ben een onderzoek gestart naar wat alleenstaande moeders écht nodig hebben. En jouw input is goud waard! Door mijn korte vragenlijst in te vullen, help je niet alleen jezelf, maar ook andere moeders om een plek te creëren waar we ons gehoord, gezien en gesteund voelen.

Als bedankje verloot ik onder de deelnemers een Motherhood Kaartendeck! Zo kun je thuis steeds weer een moment van reflectie en verbinding met jezelf creëren.

Wil jij me helpen deze verandering in gang te zetten? Vul dan hier de vragenlijst in.

https://forms.gle/au5PdJNvnboAXB1r6

Liefs, Jill

Share This Page