Wij willen dit jaar graag naar Ierland of Schotland. Waarschijnlijk wordt het Schotland omdat dat met de auto makkelijker is. Onze dochter is in januari geboren dus we zullen veel zelf mee moeten nemen. Heeft er iemand ervaringen met huisjes/hotels/appartementen met een jonge baby op een van deze plekken? Zoeken op internet geeft genoeg opties natuurlijk, maar ik vind ervaringen ook heel belangrijk bij het uitzoeken van een bestemming.
geen ervaringen, lijkt me ook een erg mooi gebied om heen te gaan. Misschien bij Buroscanbrit info vragen. Die hebben een heel scala aan verschillende accomodaties.
In de omgeving van Pitlochry, aan de voet van de Highlands zijn een aantal campings met huisjesverhuur. Je hebt dan een prima uitvalsbasis in het midden van Schotland en je hoeft nooit echt ver te rijden om leuke dingen te zien. Je kunt naar het Westen, Fort William, Skye, maar ook naar het zuid-oosten: Edinburgh etc. Verder kun je vanuit hier heel makkelijk naar de Highlands en naar Loch Ness. De omgeving van Pitlochry is ook heel mooi en je kunt er prachtig wandelen. Ook met een kinderwagen of met een drager. Veel zou ik niet meenemen. Kleding, luiers, voeding etc kun je allemaal prima in Schotland in de supermarkt, bij Boots of bij Mothercare kopen.