kraam huren voor rommelmarkt

Discussie in 'De lounge' gestart door silvana81, 29 apr 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. silvana81

silvana81 Fanatiek lid

12 feb 2007
    2.777
    17
    38
    administratie
    Diemen
    Hebben jullie wel eens op een rommelmarkt gestaan (koninginnedag niet meegeteld).
    Wat hebben jullie voor een kraam betaald? en haalde je dat geld er ook uit?

Ik heb zoveel rommel liggen maar vindt het met koninginnedag altijd veel te leuk om lekker rond te lopen.

Nu zag ik dat je bij de IJhallen in Amsterdam een kraam kan huren voor 27,- is dat veel?
    Wat haal je ongeveer op op z´n dag?

Heb veel zakken met kleding (dames en kinder, staat ook op MP), doos met boeken, schoenen, dvd´s, videobanden en dozen met kleine rommeltjes/frutsels. Heb nog een voedingskussen, maxi cosi, schommelstoel etc.

Ben benieuwd naar jullie ervaringen.

2. Athina

Athina VIP lid

31 okt 2007
    23.814
    3.342
    113
    zwemjuf
    zuid-holland
    dat is binnen neem ik aan? Binnen is altijd wat duurder dan buiten. Voor buiten betaal je volgens mij ook vaak maar rond de 7,50 of 10,00 euro of gewoon gratis...

3. bengeltje86

bengeltje86 VIP lid

6 jan 2007
    8.553
    0
    36
    renkum
    ik heb ergens anders buiten gestaan dat was eigenlijk meet aanhanger 19,50 maar door de wat regen 12,50

als het binnen is vind ik dat niet duur

4. silvana81

silvana81 Fanatiek lid

12 feb 2007
    2.777
    17
    38
    administratie
    Diemen
    Het is voor een buitenkraam.
    Hieronder de prijzen:

3-meter kraam (buiten)€ 22,00 volgeboekt
    3-meter hoekkraam (buiten)€ 27,00 volgeboekt
    4-meter kraam (buiten)€ 27,00
    4-meter hoekkraam (buiten)€ 32,00
    5x4-meter grondplaats (buiten)€ 22,00

5. Strijkkraal

Strijkkraal VIP lid

11 apr 2008
    10.680
    3.692
    113
    Wij hebben het ook eens gedaan, omdat we veels te veel spullen hadden en eigenlijk ook gewoon voor de fun.

Het was overdekt en ik geloof dat wij 25 euro voor een stand hebben betaald. En ik geloof dat wij zo rond de 400 euro hebben verdiend die middag. We hadden wel wat grote spullen maar toch. Dit was wel zo'n 5 jaar geleden hoor, dus 27 euro vind ik op zich niet duur.

6. Marjolente

Marjolente Bekend lid

13 jul 2011
    969
    0
    0
    Secretaresse
    Leiden
    De prijs is redelijk.
    Wat het opbrengt hangt ook erg af van je spullen.
    Als je spullen hebt die er niet uitzien zul je minder snel de boel kunnen verkopen als dat je spullen hebt die helemaal top zijn.

Je moet dus echt kritisch kijken naar je spullen en niet denken dat je goud in handen hebt...

7. 79mama79

79mama79 Fanatiek lid

16 jan 2010
    1.459
    0
    0
    Ik heb samen met een vriendin morgen een kraam. Kraam kost 25, maar omdat ik dat voor mij alleen te duur vond, doen we het dus samen. Is trouwens buiten.
    We hebben echte mega veel spullen (eigenlijk teveel voor 1 kraam achteraf haha) en de meeste spullen zijn tussen de 0.50 cent en 5 euro. Van kinderkleding tot tuinspullen. Echt van alles.....

Deel Deze Pagina