Ik heb echt even inspiratie nodig. Zaterdag vieren wij het kinderfeestje van onze dochter. Nu word het zaterdag onwijs warm, zoals ze nu voorspellen. De bedoeling waa om naar een hele grote speeltuin te gaan maar, dat vind ik niet verantwoord met deze hitte. Wie weet er iets leuks om te doen voor 5 uurtje voor 10 mensen in Zuid Holland. Beetje normaal prijzen natuurlijk en waar het niet heel warm is. Kinderen zitten in groep 3 en 3 hebben er geen zwemdiploma. Wie helpt ons
Thuis leuke spelletjes doen met vooral heel veel water ? of anders een overdekte speeltuin maar daar zal het vast ook bloedheet zijn
Bedankt voor de reacties. Thuis gaat helaas niet wij hebben grote honden waar 2 kinderen bang voor zijn. Ook fokken wij met onze honden en er is een hond die over 2 weken moet bevallen. Zoveel drukte geeft teveel stress voor haar. Bioscoop is een goed idee maar, wat daarna doen? Mac en bios word weer zo duur
Naar het bos, lekker in de schaduw spelen. Misschien hebben ze daar ook waterdingen om mee te spelen. Weet niet waar je woont, kralingsebos bijvoorbeeld? Brielse maas?
Ik weet niet of het nog steeds bestaat. Maar eerder deden bioscopen en Mac kinderfeestjes voor een leuke prijs.
Als je een binnen speeltuin overweegt dan zou ik ff informeren of ze open zijn. Zou goed kunnen dat die (eerder) gesloten zijn.
Waterballonnen , waterpistolen water gevecht... Ff naar action rijden en voor elk kind een water pistooltje kopen en aan t eind mee naar huis geven...
Reddingsvesten lenen voor de kids zonder diploma en naar t zwembad? En ik weet niet waar je woont en wat je budget is maar bij plaswijckpark is een stuk water speeltuin met ondiep water
Ik zou naar de bios gaan en anders het feestje verzetten. Is misschien niet leuk maar ik zou echt niet het risico nemen dat er straks kinderen verbranden of een zonnesteek oplopen. Ik moet ook eerlijk zeggen dat ik niet gerust zou zijn als mijn kind naar een kinderfeestje zou gaan met deze bloedhitte.
Wij vieren zaterdag ook mijn zoontjes verjaardag voor 6 kinderen. We wilden eerst ook naar een speeltuin, maar gaan nu het zwembad opzetten en waterspelletjes doen. We hebben ook een airco dus mocht het te warm worden gaan we naar binnen. Ik was ook naar een binnenspeeltuin gegaan als het thuis niet had gekund hier in de buurt is er 1 gewoon open, maar ik vond het toch te prijzig worden.
Ik heb hetzelfde probleem. Zou eerst naar een binnenspeeltuin gaan, maar dikke kans dat hij dicht is met die bloedhitte. Bios wordt me te duur met zoveel kinderen, wel overwogen. Ik ga nu naar een buitenspeeltuin met waterspeelplaats, ik heb bij de action van die goedkope waterspuiten gekocht, voor elk kind eentje, neem een emmer mee en dan spuiten ze elkaar maar nat. Eerst gaan we picknicken op een veldje in de schaduw. Ik ga wel wat eerder naar huis en dan doe ik wel langer wat binnen of in de schaduw, want ik wil met die bloedhitte niet te lang daar zijn.
Mac en bios valt toch mee? 5 euro entree bios en dan 3,95 Happy meal bij McDonald. Maar ik kan niet in je portemonnee kijken. Of anders idd naar een bos. Deden de ouders van een klasgenoot van vroeger ook altijd in de zomer.
Ik heb morgenmiddag een feestje. Mijn zoontje zit in groep 3 en heeft maar 3 vriendjes uitgenodigd. We gaan lekker binnen wat knutselen en verder laat ik ze met water buiten spelen. Zaterdag vieren we nog 2 feestjes. Een zoon zit in groep 6 en heeft er 6 uitgenodigd. De bedoeling is om met ze naar het strand te gaan. De andere zit in groep 8 en met hem en zijn vrienden gaan we bbq-en. Ik zou met kids uit groep 3 gewoon lekker het zwembadje opzetten en ze lekker laten spelen. Ze vermaken zich wel hoor!
Ik zou sowieso de tijd misschien inkorten. Ik denk dat alle ouders dat wel snappen. En dan inderdaad iets met verkoeling doen. misschien zelf ijsjes maken met schepijs en dan versieren met snoepjes oid.