Wij verblijven over een tijdje in de huttenheugte voor een week. Heeft iemand tips om te doen in de omgeving met een kind van 2,5? En dan vooral ook binnenactiviteiten gezien het weer haha. We hebben al een Plopsa meerdagenpas.
Kabouterland in Exloo Vlindertuin in Havelte, is wel 45 min rijden Binnenspeeltuin in de buurt Zwemmen hij de Huttenhuugte
De dierentuin (of avonturenpark) in Emmen, vestingsstadje Bourtange. Net over de grens zit geloof ik ook nog eea.
Ermerstrand Dolfijn (binnenspeeltuin voor een paar euro) Wildlands (1 wereld overdekt + overdekte speeltuin)
Dierentuin nordhorn. Bij droger weer. Zit ook kleine binnenspeeltuin in maar merr voor iets oudere kindjes. Balorig heb je overal wel.
We kunnen de hele week naar Plopsa dus andere binennspeeltuin zullen we niet doen denk ik. Ga de rest van de tips vanmiddag bekijken als dochter op bed ligt. Bedankt!!
Wij gaan in Januari een weekend naar de Huttenheugte met onze dochter van dan bijna 1.5. Wij vermaken ons altijd op het park zelf lekker zwemmen, lunchen of dineren enz. Nu gaan we op de vertrekdag naar Plopsa en verder als je er toch in de buurt bent kan ik je Wildlands aanraden. Onze dochter is gek op dieren en vond het heel leuk. Verder niet bekend in de omgeving.