Goedemorgen dames, zoals jullie al weten zou ik vandaag een echo krijgen om te kijken of het een vroeger zwangerschap was of dat het vruchtje niet meer leefde. WE HEBBEN HET HARTJE ZIEN KLOPPEN. jullie willen niet weten hoe blij wij zijn. Vandaag zijn we 6 weken en 1 dag zwanger!
Hi Beatrice, Ja was echt zo gek joh, toen we het hartje zagen nou je had me moeten zien, huilen van blijschap niet normaal! ik dacht wel zo van....als we het hartje niet zouden zien dan zou ik wel echt die 2,5 maanden zijn en dat het vruchtje niet verder is gaan groeien. ik kon mijn vorige onderwerp ook niet meer vinden. Thanks schat dat je opzoek naar me was en wilde weten hoe het verder afgelopen was. nou ik ga eff lekker een wasje draaien en t huis opruimen...ik heb er volop zin in!
@Valentijn: Goed nieuws meid! Lekker ervan genieten. Wij mogen een woensdag. Ik ben ook erg benieuwd en best wel nerveus. Gelukkig voor jullie is de onzekerheid nu weggenomen.
Dat is echt een opsteker! Ik kan me voorstellen dat je helemaal zin erin hebt. Maar ja, ook gelijk een beetje rustig aan doen he. Je bent toch zwanger! Altijd lekker om te horen
Ja je hebt gelijk hoor, maar ik ga heus geen huis bouwen ofzo...t voelt wel aan alsof ik nu alles aan kan. weet jij al wat het is? omdat je een roze banner hebt.
Die roze banner heb ik gelijk ingesteld als voorgevoel en het klopte! We krijgen een meisje. Ik ben er helemaal blij mee, maar dat was ik ook met een jongen geweest. Ik vind het allemaal even leuk. Ik ben nu gewoon heel erg nieuwsgierig hoe ze er uit komt te zien. Ik kan me daar al helemaal op verheugen...
We hebben met 18 weken een pretecho gedaan en toen was het echt overduidelijk! Ik heb het voor de zekerheid nog even bij week 20 laten checken en toen was het ook heel duidelijk. Geniet nog maar even lekker van de eerste periode, voor je het weet loop je ook mee te klagen dat het best zwaar aan het worden is haha