man en bier?

Discussion in 'Zwanger worden' started by toekomstigemam, Mar 7, 2011.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. toekomstigemam

toekomstigemam Fanatiek lid

Mar 7, 2011
    1,792
    0
    0
    overijssel
    hallo

ik was benieuwd of er hier ook anderen zijn waarvan de man/vriend het bier niet wil laten staan? mijn vriend wil het wel zegt hij maar drinkt in het weekend wel doordeweeks niet. ik kan me dan zooo opvreten he..

2. nana33

nana33 VIP lid

Nov 17, 2008
    5,536
    3
    0
    Herkenbaar. Toen we nog niet zo lang bezig waren dronk mn mannetje ook redelijk wat als ie ging stappen met vrienden. Als ik er wat van zei dan beloofde hij vaak wel verbetering, maar dat maakte hij niet altijd waar ;). Maar het duurde bij ons langer en langer en dat was voor hem ook een reden om toch maar drastisch te minderen en sinds we in de mmm zitten drinkt ie er maximaal 3 per avond 2x per week en dat lang niet alle weken (vaker niets of minder dan dit). Dit was volgens onze arts voor iemand van zijn postuur en gezondheid nog toegestaan. Hij had overigens geen problemen met zn zaad, hoewel het ook niet super was. Misschien kun je hem eens iets laten lezen op het www over de effecten van alcohol op je kansen en afspreken dat hij wel mag drinken, maar iets minder. Er is tegenwoordig trouwens ook best alcohol vrij bier dat hier ook wel eens een oplossing biedt... Succes!

3. toekomstigemam

toekomstigemam Fanatiek lid

Mar 7, 2011
    1,792
    0
    0
    overijssel
    hej dank je voor je reactie zal mjijn vriend er eens weer over laten lezen benieuwd hoe hij nu reageerd..

4. Kweenie

Kweenie Fanatiek lid

Aug 12, 2006
    3,199
    1
    38
    Wat is er mis met een biertje in het weekend....
    Zolang er maar geen té voor staat kan het wel toch?
    Uiteraard wordt het een ander verhaal als blijkt dat zijn zaad enorm daalt in kwaliteit door die biertjes in het weekend. Is dat bij hem het geval?

Hier trouwens geen bierdrinker, wel eentje die rookt.

x

5. xxPetra

xxPetra Niet meer actief

maar dat is juist het lastige...voor de een is te veel al bij 6 biertjes en bij de ander pas bij 12 biertjes.

Mijn man gaat vaak 1x per week stappen met zijn vrienden. Ik heb er echt geen probleem mee dat ze dan gezellig een biertje drinken maar ze blijven maar drinken tot ze echt niet meer kunnen. Hetgeen waar ik me dan aan kapot erger is als ze zitten te vertellen hoeveel ze op hadden en dan denk ik...dat is toch niet nodig om zo zat te worden!
    Daarnaast valt mijn eisprong altijd in het weekend en elke maand als ik ongesteld wordt belooft hij me weer dat hij niet gaat stappen het weekend van mijn eisprong en als het dan zover is gaat hij toch. Dan krijg je van die opmerkingen als: Ppff alsof die paar biertjes iets uitmaken.

Ik vind dat een man best wat minder kan drinken als je zwanger wil worden. Ze gaan er echt niet dood aan als ze iets minder gaan drinken en het is allemaal voor het goede doel toch!

6. FvEs

FvEs Actief lid

Jan 20, 2011
    138
    0
    0
    Zuid-Holland
    Mijn man drinkt niet zoveel gelukkig, maar rookt wel. Hij is sinds ik aan de Clomid ben gestopt met roken, hij rookte er altijd 20 per dag. Nu houdt hij het er bij 2. Maar als ik de eisprong heb wil ik altijd dat hij helemaal niet rookt, dat levert nog vaak discussies op... De fertiliteitsarts zei bij ons dat het al prima was dat hij flink was gaan minderen, maar dat het nog beter is om helemaal te stoppen... Tot nu toe heeft hij daar nog niet echt gehoor aan gegeven.. Ik heb ook geen zin om hem altijd maar te controleren, maar ik hoop altijd wel dat hij weet waarom ik het zeg..

7. Redhead

Redhead Fanatiek lid

Dec 28, 2010
    2,652
    0
    36
    Omgeving Haarlem
    Ik zou me er niet te druk om maken. Alleen maar slecht voor jou!
    Mijn vriend heeft de biertjes ook niet laten staan en drinkt door de weeks af en toe ook een glaasje.
    En je ziet: niets aan de hand.

8. jada08

jada08 VIP lid

Jan 14, 2009
    7,567
    332
    83
    Waarom zou hij geen biertje mogen drinken? als het alleen in het weekend is zie ik het probleem niet zo. Mijn man dronk ook lekker een biertje in het weekend. Toen het bij ons niet lukte moest hij zaad inleveren en dat was prima in orde.

Als zijn zaad nu slecht zou zijn vind ik het een ander verhaal. Maar als je dat nu nog niet weet, of het is wel in orde dan vind ik het een beetje overdreven dat hij geen biertje mag drinken....

9. Frummel

Frummel Niet meer actief

Ik zou me niet zo druk maken om die biertjes maar meer om het feit dat hij elk weekend gaat stappen. Blijft hij dat ook doen als de baby er eenmaal is?? Ik denk dat als het nu al voor frustratie zorgt dat die frustratie alleen maar meer word wanneer er ook kinderen in het spel zijn..

10. mamvan4boys

mamvan4boys Bekend lid

Feb 1, 2011
    770
    0
    0
    Mijn man drinkt niet of nauwelijks, maar mijn zwager drinkt alleen koffie en bier. Elke dag 1 of 2 biertjes. Hebben 3 gezonde kinderen dus het hoeft niets te zeggen

11. Tasjaaa

Tasjaaa Bekend lid

Sep 11, 2008
    544
    0
    16
    Fotografie en huismoeder
    Noord-Holland
    Mijn vriend was verslaafd aan de drank 12 jaar, en sinds de geboorte van onze dochter heeft hij zich laten opnemen in een kliniek en heeft ie voltooid en hij is nu al bijna een jaar clean :D
    Zijn verslaving had wel met te maken met problemen uit zijn jeugd enz niet dat dat goed te praten is.. Maar hij dronk zelf liever ook niet hij vond het niet eens lekker! Maar goed, onze dochter heeft daar nooit onder geleden en ze is gewoon hardstikke gezond.. dus voor de vrouwen waarvan de man wel eens een biertje drinkt is dat echt niet zo erg hoor ( behalve als je moeilijk zwanger word natuurlijk ) Bij ons heeft het 9 maanden geduurd voordat ik zwanger werd.. En ja die drank heeft er vast wel mee te maken gehad, het tast toch de sperma wat aan ( trager zaad etc ) Maar dat het wat met het kindje kan doen? Geen idee maar ik heb dat nooit te horen gekregen bij de verloskundige etc en die wisten er allemaal van.

12. Tasjaaa

Tasjaaa Bekend lid

Sep 11, 2008
    544
    0
    16
    Fotografie en huismoeder
    Noord-Holland
    Oh en even om te vergelijken mijn vriend dronk ( 12 halve liters per dag! )

13. Escal

Escal Fanatiek lid

Aug 12, 2009
    3,441
    0
    0
    limburg
    hier een rokende bierdrinker en een kleine meid :)
    is allemaal gelukt, hij heeft trouwens de laatste weken van mijn zwangerschap niet gedronken aangezien hij moest rijden wanneer ik aan de gang zou gaan. zou me niet te druk maken om een paar pils in het weekeinde...

Share This Page