is waarschijnlijk echt wel domme vraag maar zou het wel willen weten na de seks komt er zo altijd wat sperma onmiddelijk terug, en dan moet ik nog eens naar het toilet van de dokter om blaasontsteking te voorkomen. maar blijft er dan eigenlijk nog wel sperma achter om naar het eitje te zwemmen??? en is klaarkomen noodzakelijk??? merci
Toilet gaan is zeker aan te raden, anders loop je als je pech hebt elke maand met een (of meerdere) blaasontsteking(en) - had ik ook. Nu netjes even blijven liggen daarna naar het toilet... alle sterke zwemmers zijn dan al naar binnen gezwommen klaarkomen na je partner kan helpen om de zwemmers naar binnen te zuigen, maar is niet noodzakelijk. Succes
Ik heb hier al eens gelezen dat wat terugloopt al geen kans had. Dus is niet zo erg. Maar misschien na de sex gewoon ff met de benen omhoog, 10-20 minuten en dan pas plassen? Hou je de boel toch ff wat langer binnen. Vroeger had ik ook vaak blaasontsteking als ik niet ging plassen na de sex. Tegenwoordig plas ik niet meer, en ik heb er eigenlijk helemaal nooit last meer van gehad. Ik stop altijd een prop tissues tussen mijn benen en slapen, haha. Sexy he? Enne... orgasma van de man is wel noodzakelijk ;-e
Domme vragen bestaan niet Vraag 1: ja, er blijft genoeg achter, juist het sterke zaad blijft achter, de rest wat er uitkomt is toch niet sterk genoeg om er naar toe te zwemmen, geen zorgen dus. En vooral dus geen reden om een blaasontsteking te riskeren. Vraag 2: nee, is niet noodzakelijk om zwanger te raken. Maar het schijnt wel de zaadjes iets op weg te helpen, dus het kan zeker geen kwaad. Maar niet in de stress schieten als het niet lukt Veel plezier met zwanger worden, hopelijk lukt het snel!
Ja hoor, plassen kan geen kwaad. tien minuten blijven liggen is niet nodig. Op zich is sowieso blijven liggen niet nodig. Maar ook ik doe het hoor. Is een gevoel of bijgeloof, net hoe je het noemen wil. Een paar minuutjes is zat. Ik heb ooit gelezenen dat binnen 5 minuten, de eerste zwemmers al aankomen bij de eileider. Ze worden natuurlijk ook met kracht binnen gespoten he.
Ik ben nooit blijven liggen en ga altijd plassen na de seks. Zwanger raken gaat hier nog makkelijker dan 1 en 1 bij elkaar optellen...
ah oke, op den duur lees je zoveel da je het nie meer weet e.. ben gisteren eigenlijk redelijk rap naar wc gegaan omdak echt wel moest.. nuja hopen dat de zwemmers er toch geraakt zijn e ... duim duim duim... en ik kom zelden klaar tijdens de seks dus blij dat het niet noodzakelijk is dat de vrouw )) klaarkomt. bedankt voor de antwoorden
Als ik even mag mee liften op dit topic want mijn vraag is voor mijn gevoel ook een beetje genant. Mijn vriend merkt bij het schoonmaken na het klussen dat er nog wat sperma bij hem is achtergebleven. Herkennen jullie dit ook omdat jullie vriend/man dit ook merkt? En zou er bij mij wel genoeg binnen komen
dat is logisch en geen punt en worden tig tig zwemmertjes naar buiten geschoten (jouw in), die druppels die bij hem blijven die worden dus niet jullie kindje.. en zouden waarschijnlijk dus ook te laat zijn. wie het eerst komt principe..
nogeven: ja hoor bij mijn hubby blijft ook wel is het 1 en ander achter maar zie het resultaat... nou kan ik niet zeggen dat het makkelijk ging (heeft twee jaar geduurd) maar is volgens mij best wel normaal dat de hubby weer een beetje mee naar buiten neemt Amona: ik bleef altijd 10 min liggen met de beentjes de lucht in of het heeft geholpen geen idee maar daarna een plasje plegen moest ik altijd... en een vrouwelijk klaarkomen is niet nodig... kan wel wat bevorderen en dat hoeft niet tijdens de daad maar je kan ook (god hoe zeg ik dit netjes) het zelf afmaken want elke vrouw wil daarna ook nog wel ffe wat lijkt mij.... liefs !
Ben nooit blijven liggen na de sex en beide keren in ronde vier na stoppen met de pil zwanger..... en ik ben ook al wat ouder ......
vind da zo raar om het erna alleen aftemaken heb nu zo pijn in mijn onderbuik... dinsd ongeveer eisprong gehad.. iemand die dit nog heeft gehad??
naomi: laat het hem lezen hahaha wij vrouwen willen ook wat... nieckje: dus jij maakt het nooit zelf af? en jou hubby helpt je hierbij tijdens de seks? waar heb jij deze man gevonden??? en het kan evt wat pijn zijn van de eisprong wat na pijn liefs
Ook bij mijn hubby komt er nog wat navocht (?) achteraan na het klussen. Ik ben zelf nog niet zwanger, maar net wat de rest zegt: er blijft nog genoeg over